خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

iPhone 6s Battery Replacement | iPhone Parts - iGadget NZ

باتری آیفون 6s یک باتری لیتیوم یون داخلی (غیر قابل تعویض توسط کاربر) است. ظرفیت باتری آیفون 6 اس به 1715 میلی آمپر ساعت رسید که برای تامین انرژی ال سی دی آیفون 6 اس و صفحه نمایش لمسی کافی به نظر می رسد. طبق اطلاعات رسمی اپل، باتری آیفون 6 اس می تواند تا 240 ساعت در حالت آماده به کار در شبکه 3G دوام بیاورد. قبل از اینکه شارژش تمام شود، می‌توانید تا 14 ساعت در یک تماس شبکه 3G به طور مداوم با این تلفن اپل صحبت کنید. باتری داخلی یا غیر قابل جابجایی آیفون مزیت استفاده از باتری پشتیبان را در هنگام از بین رفتن گوشی ندارد، اما باتری های غیر قابل جابجایی مزایای خود را دارند.


برای شارژ باتری این گوشی و افزایش عمر باتری بهتر است از شارژر اصلی آیفون 6 اس استفاده کنید.


مشخصات باتری اپل آیفون 6 اس

پس از بررسی مشخصات باتری آیفون 6 اس اپل، به این نتیجه رسیدیم که باتری های آیفون 6 اس می توانند 2.5 تا 3 سال و سپس با 1 یا 2 بار شارژ نزدیک به 3 سال دوام بیاورند. روز چرخه شارژ این باتری را 1500 و 2200 بار انجام دهید و اگر این خط را در بخش تنظیمات دستگاه خود دنبال کنید باتری>سلامت باتری، معمولاً یک عدد یا کلمه زیر 80 خواهید دید. این نشانه آن است که باتری آیفون 6s شما تمام شده است و باید تعویض شود تا به درستی کار کند. در مرحله بعد، باتری 6S را در دستگاه تست باتری اپل قرار داده و آن را در اینجا تست می کنیم.


تست باتری آیفون 6 اس با دستگاه

Model: مدل دستگاه سازگار با این باتری را نمایش می دهد. آیفون 6 اس با کد A80601 SET CAP و MAX CAP: باتری اصلی iPhone 6S دارای ظرفیت 1715 میلی آمپر ساعت است، اما در تصویر بالا، باتری بهبود یافته توسط KU Feng را بررسی کردیم که به 1830 میلی آمپر ساعت می رسد، یعنی حدود 115 میلی آمپر ساعت باتری تلفن همراه iPhone کارایی بیشتری ارائه می دهد و همانطور که می دانید باتری آن تقویت شده است و در دستگاه به جای 100% سلامت باتری به 108% رسیده است.


TEMP: دمای این دستگاه را بر اساس درجه سانتیگراد نشان می دهد. باتری در اینجا 28.9 درجه گرم است (البته این قطعات خیلی مهم نیستند). دوچرخه. در اینجا نشان می دهد که باتری چند بار شارژ شده است. (توجه داشته باشید که هر بار که شارژر را به باتری وصل می کنید و آن را جدا می کنید، 1 سیکل شارژ محسوب می شود و چرخه شارژ یکی از مهم ترین عوامل در اندازه گیری خرابی باتری است)
CUR VOL: VOL مخفف ولتاژ است که در باتری آیفون 6 اس 3.81 ولت است.


چیپ MCU: به این بخش بسیار توجه کنید. کد 0546 و عبارت Original نشان دهنده اصل بودن باتری است. در حقیقت، این بخش تراشه‌های باتری گوشی و مواد استفاده شده در باتری را بررسی می‌کند و می‌گوید که آیا باتری اورجینال شرکت OEM است یا اصلی چین ORG یا کپی CLEAN BET.


Manu SN و Prod SN: این قسمت شماره مدل باتری را نشان می دهد که اصلاً مهم نیست زیرا هر باتری دارای شماره سریال خاصی است و معیاری برای اندازه گیری اصالت یا خرابی باتری و تست سلامت نیست.


تاریخ: تاریخ و سال ساخت را به شما می گوید. به عنوان مثال باتری فوق در اکتبر 2016 ساخته شده است.

Comment remplacer la batterie de votre iPhone 6 - Tutoriel de réparation  iFixit

تست زمان مکالمه باتری آیفون 6s

در این تست باتری آیفون 6 اس به نتایج نسبتاً متوسطی دست یافت و توانست 9 ساعت و 41 دقیقه مکالمه مداوم در شبکه 3G را تحمل کند. عملکرد مرور در برنامه به روز شده سافاری بسیار بهتر بود و قبل از اتمام باتری آیفون 6s، 12.5 ساعت مرور مداوم را مدیریت کرد. همانطور که در این تست مشاهده می کنید، نتیجه جستجو در اینترنت و تماشای فیلم با باتری آیفون 6 اس تنها 2 دقیقه بیشتر از باتری HTC M8 است.


عمر باتری آیفون 6s بسیار خوب بود، اگرچه با گوشی های پرچمدار فاصله زیادی دارد. آیفون 6s این قابلیت را دارد که بیش از 10.5 ساعت قبل از اینکه باتری به 10 درصد لازم برسد فیلم تماشا کند. این تست با روشنایی 50 درصد و با برنامه استاندارد پخش ویدیوی گوشی انجام شد.

باتری این گوشی در تست های انفرادی بالا نتایج خوبی داد. باتری آن حدود 10 ساعت مکالمه 3G یا پخش ویدیو با یک بار شارژ دوام می آورد و می توانید تا نیم روز از طریق وای فای در وب گشت و گذار کنید. عمر کل باتری آیفون 6 اس نسبتاً متوسط ​​و 62 ساعت بود. 62 ساعت زمان بین دو شارژ است. البته، اگر به طور معمول از تلفن خود استفاده می کنید (فقط یک ساعت پخش ویدیو، یک ساعت وبگردی، یک ساعت مکالمه تلفنی)
- آیا فکر می کنید مهارت های فنی کافی برای تعویض باتری اصلی آیفون 6 اس را خودتان دارید؟ قبل از اینکه این مقاله را انجام دهید، آیا خودتان باتری آیفون خود را تعویض می کنید یا آن را توسط یک متخصص تعمیر می کنید؟


افزایش باتری آیفون 6s

باتری پیشرفته آیفون 6 اس دارای گارانتی اصلی است. KU FENG یک شرکت هنگ کنگی است که می تواند با ایجاد تغییراتی در باتری، عمر باتری آیفون را افزایش داده و عملکرد بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد و عمر باتری را افزایش دهد. در واقع انرژی این باتری ها چیزی در حدود 150 تا 300 میلی آمپر ساعت تامین می شود تا به دستگاه شما آسیبی نرسانند و عملکرد بهتری نسبت به باتری های اصلی دستگاه داشته باشند.


همچنین باتری kf تقویت شده آیفون 6s از یک سال ساخت جدید بهره می برد. برای هزینه تعویض باتری آیفون 6 اس با دفتر تماس بگیرید و برای تعویض باتری به آدرس فروشگاه در تهران مراجعه کنید و یا دستگاه خود را با پیک موتوری یا پست پیشتاز ارسال کنید.


هزینه باتری iPhone 6s با باتری آیفون 6s

تفاوت قیمت زیادی در باتری اصلی آیفون 6 اس وجود دارد که دلیل آن تفاوت کیفیت است. قیمت باتری اصلی آیفون 6 اس حدود 10 تا 15 درصد کمتر از باتری تقویت شده گوشی اپل 6 اس است.


اکثر مردم فکر می کنند که نباید باتری گوشی خود را تعویض کنید. در عوض، تعویض باتری آیفون عملکرد را بهبود می بخشد. معمولاً یک باتری 6S اصلی و پیشرفته OEM گوشی را پس از نصب در دستگاه به حالت اولیه باز می گرداند و عملکرد روز اول را ارائه می دهد. توجه، پس از تعویض آیفون، 6s باتری اولیه باتری دستگاه است در قسمت تنظیمات وضعیت باید 100% باشد و کلمه سرویس را از آنجا حذف کنید. پس از تعویض باتری گوشی، اگر خط صاف یا علامت های دیگری مانند عبارت Service را مشاهده کردید، نشان دهنده خرابی باتری است. باتری به درستی وارد نشده است. یا قطعه معیوب و تقلبی است.

Here's Apple's response to government's probe over throttled iPhones

تعویض باتری آیفون 6 اس چقدر طول می کشد؟

معمولا زمان تعویض باتری آیفون را از 5 دقیقه به 40 دقیقه می گذاریم که این زمان بسته به مشغله اداری و انتظار در صف کم و زیاد می شود. در مجموع تعویض باتری اصلی آیفون 6 اس کمتر از 10 دقیقه زمان می برد و شما می توانید باتری 6 اس را در کمتر از 10 دقیقه تعویض کنید.برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید.


چسب زیر باتری آیفون ارزش خاصی ندارد، اما اگر آن را زیر باتری قرار ندهید و باتری را در بدنه نچسبانید، با تکان دادن یا خاموش شدن گوشی، باتری از خود باتری خارج می شود. . از کارت خارج می شود و تلفن شما خاموش می شود یا باتری دوباره کار نمی کند.


هنگام تعویض باتری آیفون 6 اس حتما از چسب مخصوص باتری همانطور که در عکس بالا مشاهده می کنید استفاده کنید. البته اگر چسب باتری ندارید، می توانید از چسب دو طرفه برای چسباندن باتری به بدنه استفاده کنید، فقط یادتان باشد که این چسب ها نباید خیلی محکم باشند. زیرا دفعه بعد که نیاز به تعویض باتری داشته باشید با مشکل مواجه خواهید شد.

زمان شارژ آیفون 6

آیا تا به حال فکر کرده اید که باتری آیفون 6 چقدر است؟ یا باتری آیفون 6 اس چند ساعت دوام می آورد؟ در این مقاله سایت ryastor به طور کامل در مورد iphone6، میزان ظرفیت باتری آیفون 6، زمانی که آیفون نیاز به شارژ کامل دارد، تعدادی از فاکتورهای مهم در زمان شارژ شدن و اینکه چگونه می توانیم زمان آیفون را شارژ کنیم، می باشد. کاهش 6، پرداخت شده است. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

iphone6 ​​هشتمین نسل از گوشی های هوشمند اپل است. این مدل با آیفون 6 پلاس و اپل واچ در 9 سپتامبر 2014 برابر با 9 سپتامبر 2014 عرضه شد. اپل در 24 ساعت ابتدایی عرضه محصول خود موفق به فروش حدود 4 میلیون آیفون 6 شد.

 

عمر باتری آیفون 6؛ باتری iphone6 ​​چند ساعت دوام می آورد؟

آیفون 6 زمان آماده به کار طولانی تری نسبت به آیفون 5 اس دارد. عمر باتری و میزان شارژ آیفون 6 61 ساعت است. این نکته بیانگر آن است که با یک بار شارژ کامل، در صورت داشتن 1 ساعت اینترنت، 1 ساعت تماشای ویدئو و 1 ساعت مکالمه در روز، این میزان شارژ به مدت دو روز بر عهده شما خواهد بود. آیفون 5 اس همچنین توانست با حفظ شارژ باتری 54 ساعت امتیاز کسب کند. سامسونگ گلکسی اس 5 و ال جی جی 3 به ترتیب با زمان 72 ساعت و 69 ساعت از نظر عمر باتری بالاتر از آیفون 6 هستند. گلکسی آلفا با زمان 52 ساعت نسبت به آیفون 6 در حفظ شارژ در رتبه پایین تری قرار گرفت.

 

  • ۰۰/۱۱/۰۹
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی