خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

Galaxy Note 4 battery life tips | Android Central

روش های مختلفی برای تشخیص باتری اصلی و تقلبی وجود دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

1- وجود تگ NFC

وجود تگ NFC در پشت باتری یکی از مهم ترین ویژگی های باتری اصلی این گوشی محبوب سامسونگ است. می توانید آن را در تصویر زیر مشاهده کنید.

2- باتری را روی باتری نوت 4 نصب کنید

دومین عاملی که به تشخیص کیفیت باتری اصلی کمک می کند، کیفیت چاپ برچسب های باتری است که روی نمونه های تقلبی کیفیت چاپ پایینی دارند. در تصویر زیر نمونه ای از سطح باتری ارائه شده در کناره را مشاهده می کنید.

3- وجود قطعات اتصال گران قیمت

در تصاویر زیر که از قسمت های مختلف باتری نوت 4 تهیه شده است، برش های صحیح و صحیح این باتری را مشاهده می کنید که در مدل های تقلبی از کیفیت پایینی برخوردار است.

چگونه بفهمیم باتری نوت 4 خراب است؟

چند راه ساده و متداول برای تشخیص خرابی باتری وجود دارد. یکی تخلیه سریع شارژ باتری و دیگری تغییر ظاهر باتری که معمولا صاف و متورم است. برای تست تغییر شکل، قاب پشتی گوشی را باز کرده و باتری را بیرون بیاورید، سپس آن را روی یک سطح شیشه ای صاف بچرخانید. اگر چرخه رخ ندهد یا به سرعت متوقف شود، باتری سالم است.

راهنمای تعویض باتری سامسونگ نوت 4

خوشبختانه نوت 4 یکی از آن گوشی هایی است که قاب پشتی آن به راحتی باز می شود. با بازکردن قاب پشتی گوشی به راحتی می توانید باتری را تعویض کنید.
برای این کار کافیست درب پشت گوشی خود را از بغل باز کنید، سپس باتری نوت 4 را از پایین به بالا فشار دهید تا خارج شود، سپس می توانید به همین ترتیب باتری را خارج کنید. یک باتری جدید وارد کنید و درب پشت گوشی خود را ببندید تا این فرآیند تکمیل شود.


اگر در حین تعویض باتری قاب پشتی گوشی آسیب دید یا مشکلی پیش آمد، می توانید با مراجعه به صفحه خرید قاب پشتی نوت 4، کاور جدید را با بهترین قیمت تهیه کنید.


به غیر از انواع باتری گوشی های هوشمند، تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه با کیفیت و اصل هستند. این فروشگاه اصالت تمامی محصولات را تضمین می کند پس با خیالی آسوده خرید کنید.

Samsung Galaxy Note Battery Replacement - iFixit Repair Guide

باتری نوت 4 خود را اندازه گیری کنید

برای این کار باید مراحل بسیار ساده را دنبال کنید:
مرحله 1: از تلفن خود استفاده کنید تا شارژر تمام شود و آن را خاموش کنید.
مرحله 2: سعی کنید بدون اتصال گوشی به شارژر، گوشی را مجددا راه اندازی کنید، ممکن است قبل از راه اندازی مجدد دستگاه خاموش شود.
مرحله 3: در صورتی که گوشی شما هنوز مقداری شارژر در خود دارد، گوشی را چند بار روشن کنید و بگذارید خود به خود خاموش شود. (این کار را حداقل 5 بار انجام دهید)
مرحله 4: بدون اینکه گوشی را روشن کنید، آن را به شارژر وصل کنید و بگذارید 6 ساعت در شارژر بماند.
مرحله 5: گوشی را روشن کنید و از آن استفاده کنید.
این را برای 4 روز متوالی امتحان کنید تا باتری گوشی خود را به طور کامل شارژ کنید.

استفاده بهینه از باتری نوت 4

یکی از دلایلی که می‌توانیم از باتری تلفن همراه خود به‌طور بهینه استفاده کنیم، بستن برنامه‌های بلااستفاده است، زیرا باز گذاشتن برنامه‌ها و روشن کردن وای‌فای یکی از دلایلی است که معمولاً آن را می‌خورد. سرعت شارژ باتری!


برای افزایش عمر باتری نوت 4، بهتر است گوشی خود را تا زمانی که شارژر زیر 10 درصد نباشد به شارژر وصل نکنید. همچنین تا زمانی که باتری کاملاً شارژ نشده است، شارژر را جدا نکنید. هنگام شارژ از گوشی استفاده نکنید.


برای سالم نگه داشتن باتری نوت 4 بهتر است ابتدا سامسونگ را شارژ کنید.

بررسی باتری گلکسی نوت 4 سامسونگ
 

باتری سامسونگ نوت 4 دارای ظرفیت 3220 میلی آمپر ساعت و از نوع لیتیوم یونی می باشد. با خرید باتری اصلی سامسونگ بهترین عملکرد را برای گوشی خود خواهید داشت. در زمان عرضه این گوشی، بسیاری از طرفداران سری نوت گوشی های سامسونگ از اینکه این مدل باتری با ظرفیتی برابر با نسل قبل دارد، چندان خوشحال نبودند. البته این نگرانی با توجه به نمایشگر بهبود یافته نوت 4 نسبت به گلکسی نوت 3 بسیار منطقی بود، اما با این وجود، باتری نوت 4 توانست از تست های سربلند بیرون بیاید و خیال همه را راحت کند.

 

باتری نوت 4 سامسونگ

 باتری 3220 میلی آمپری سامسونگ Note4 تنها 20 میلی آمپر ساعت بیشتر از مدل قبلی خود یعنی نوت 3 دارد. ظرفیت باتری نوت 4 چندان افزایش نیافته است و به همین دلیل انتظار نداشتیم که نوت 4 رکورد را بشکند. اما باتری نوت 4 به راحتی رکورد استقامت 75 ساعته نوت 3 را می شکند و می تواند تا 87 ساعت در حالت آماده به کار دوام بیاورد.
اگر بخواهیم عمر باتری نوت 4 سامسونگ را نسبت به سایر گوشی های هوشمند بررسی کنیم، نوت 4 در بین 10 دستگاه برتر قرار دارد و دقیقاً در رتبه 8 قرار دارد. این نتیجه باورنکردنی بدون روشن کردن هیچ یک از حالت های ذخیره باتری دستگاه به دست آمد.

 

تست زمان مکالمه باتری Note4 سامسونگ
با نگاهی دقیق‌تر مشخص می‌شود که عمر باتری گلکسی نوت 4 از نظر زمان مکالمه در بین تمام گوشی‌های هوشمند در رتبه دوم قرار دارد که دقیقاً با عمر باتری Lumia 1520 برابری می‌کند. جالب اینجاست که باتری سامسونگ نوت 3 در این تست 28 ساعت و آیفون 6 پلاس 23 ساعت ثبت کردند. این بدان معناست که عمر باتری نوت 4 سامسونگ حدود 10 ساعت بیشتر از نوت 3 و 5 ساعت بیشتر از آیفون 6 پلاس است.

 

تست زمان مکالمه باتری Note4 سامسونگ

نتیجه این تست اگرچه چشمگیر بود، اما به اندازه تست اول عالی نبود. سامسونگ گلکسی نوت 4 11 ساعت وبگردی مداوم دوام آورد که یک ساعت و نیم بیشتر از نسخه قبلی و باتری اپل آیفون 6 پلاس است، اما از بهترین های جدول فاصله زیادی دارد. با این حال، این نتیجه همچنان خوب است زیرا گلکسی نوت 4 دارای صفحه نمایش بزرگ و روشن Super AMOLED است که وضوح بالاتری نسبت به اکثر تلفن های موجود در جدول ما دارد. برای مقایسه، صفحه نمایش 5.5 اینچی ال جی جی 3 که QHD است، در این تست تنها 6 ساعت و 40 دقیقه دوام آورد.


Samsung Galaxy Note II Battery Replacement - iFixit Repair Guide

تست زمان مرور باتری Note4 سامسونگ

سامسونگ گلکسی نوت 4 با توجه به سرعت بالای چیپست اسنپدراگون 805 توانست در این تست امتیاز خوبی کسب کند. این توانایی اجرای تقریباً هر چیزی تا رزولوشن 4K را دارد که طبیعتا بهترین کلاس نمایشگر است. باتری گلکسی نوت 4 در پخش مداوم ویدئو تا 17 ساعت و 25 دقیقه دوام آورد که دومین امتیاز برتر در بین گوشی های هوشمند ما است. باتری آیفون 6 پلاس در این تست تنها 11 ساعت و 15 دقیقه دوام آورد و باتری گلکسی نوت 3 نیز 13 ساعت و نیم دوام آورد.
 

تست پخش ویدیو باتری Note4 سامسونگ

وقتی همه نتایج با هم ترکیب شوند، 87 ساعت عالی به دست می‌آوریم که امتیازی عالی برای پرچمدار نوت سامسونگ است. 87 ساعت عمر باتری به این معنی است که پس از شارژ کامل دستگاه، اگر فقط 1 ساعت تماس تلفنی داشته باشید یا هر روز یک ساعت ویدیو تماشا کنید، Note 4 تا 87 ساعت شارژ نگه می دارد.

  • ۰۰/۱۱/۰۹
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی