خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

CHAFON USB C to Multi Charging Cable,4 in 1 Charger Cord Nylon Braided  Adapter with Type C/Micro USB Compatible with Cell  Phones/Tablets/Galaxy/Google Pixel/Sony/LG/Amazon fire/Camera(4FT/2 Pack) :  Amazon.sg: Electronics

اپل توصیه می کند همیشه از لوازم جانبی اصلی آیفون استفاده کنید. شارژر یکی از مهم ترین لوازم جانبی گوشی است که به طور مستقیم روی باتری گوشی تاثیر می گذارد. اگر از شارژر تقلبی و بی کیفیت استفاده می کنید:

  • سلول های باتری آسیب دیده و عمر باتری کاهش می یابد. (نکات باتری آیفون را بخوانید.)
  • باتری دیر شارژ می شود و شما اذیت خواهید شد.
  • ظرفیت باتری با گذشت زمان کاهش می یابد.
  • اگر ولتاژ و جریان کابل و شارژر با ولتاژ و جریان باتری مطابقت نداشته باشد، باتری ممکن است بسوزد یا به شدت آسیب ببیند.
  • باتری گوشی ممکن است باد شود.

تمامی این مشکلات بر کیفیت و عملکرد گوشی نیز تاثیر می گذارد. همچنین برای تعویض باتری باید هزینه زیادی بپردازید. اما اگر تفاوت شارژر آیفون اصل و تقلبی را بدانید و در خرید کابل شارژر و آداپتور به آن توجه کنید، خیالتان از بابت سلامت باتری راحت خواهد شد. اما چگونه شارژر اصلی آیفون را تشخیص دهیم؟ وب سایت اپل نحوه تشخیص انواع کابل شارژر اصلی و تقلبی را به شما آموزش داده است که در ادامه خواهید خواند.

 

تفاوت شارژر آیفون اصل و تقلبی

می بینی؟ ما اصلا متوجه تفاوت هندزفری آیفون اصل و تقلبی نمی شویم.

  • اگر کابل لایتنینگ خریداری کرده اید و نمی دانید اصل است یا تقلبی، باید به این نشانه های کابل تقلبی توجه کنید.
  • کابل شارژ فیک در مدت کوتاهی تغییر رنگ یا پاره و خراشیده می شود.
  • کانکتور کابل به گوشی (درگاه شارژر) در حین شارژ گرم می شود.
  • اندازه پورت با اندازه سر شارژر مطابقت ندارد و به راحتی در درگاه جا نمی شود.
  • دیرتر از حد معمول شارژ می شود یا هنگام شارژ قطع و وصل می شود.
  • گوشی سنگین‌تر کار می‌کند و هنگام کار با آن اذیت می‌شوید.

کابل شارژر Fake Lighting معمولا از مواد بی کیفیت ساخته شده و مقاومت جریان بسیار بالایی دارد. به همین دلیل ولتاژ آن با باتری کاملاً نامتناسب است. گاهی اوقات مقاومت کمتری دارد و ولتاژ بیشتری به باتری می رسد. در هر دو مورد باتری آسیب دیده است.

تشخیص شارژر اصلی اپل

اپل یک بخش MFi یا MFi Badge دارد که روی بسته موجود است. شرکت‌های مورد تایید اپل که شارژرهای باکیفیت تولید می‌کنند نیز سهمی دارند. باید این علامت‌ها را روی بسته اصلی کابل لایتنینگ ببینید.

کابل شارژر و سیم اتصال تلفن

رابط کابل و تلفن یکی از مهم ترین دستگاه های تلفن همراه در نظر گرفته می شود. کابل شارژ یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل است. همه ما در طول روز بارها از کابل های شارژ خود استفاده می کنیم. در گذشته هیچ تلفن همراه جداگانه ای وجود نداشت. تلفن ها عملکرد کمی داشتند و نیازی به اتصال لوازم جانبی مختلف به آنها نبود. اما در حال حاضر انواع لوازم جانبی با تلفن همراه متصل شده است. بنابراین، رابط های مختلفی برای گوشی مورد نیاز خواهد بود. کابل فلش گوشی، کابل مانیتور گوشی، کابل تلفن هارد، کابل گوشی کامپیوتر، کابل گوشی اندروید به hdmi، کابل هارد اکسترنال به گوشی و همه اینها از انواع کابل تبدیل گوشی هستند. خوشبختانه تکنولایف بسیاری از این کابل های تبدیل را در فروشگاه خود به مشتریان ارائه می دهد. در ادامه شما را با انواع گوشی های موبایل که چندین کابل و رابط را تبدیل می کنند آشنا می کنیم.

معرفی کابل های شارژ

کابل شارژ یکی از مهم ترین کابل های گوشی است. در طول روز بارها از کابل شارژ موبایل خود استفاده می کنیم. بنابراین، کابل های شارژ معمولا به سرعت ناپدید می شوند. کابل شارژ موبایل اورجینال با کیفیت و کاملا اورجینال می باشد. اما بعد از خرابی کابل چه باید کرد؟ خرید کابل شارژ می تواند بسیار دشوار باشد. در حال حاضر انواع کابل شارژ تقلبی و بی کیفیت در بازار موجود است. این مشکل خرید کابل شارژ اصلی را به یک مشکل و چالش بزرگ تبدیل می کند. خوشبختانه تکنولایف توانست به مشتریان خود محصولات اصلی و باکیفیت ارائه دهد. بنابراین به دلیل اصل بودن کابل شارژ می توانید با خیال راحت خرید کنید.

 

Metmaxx® Multi-Charge Cable "Chargemaster BusinessClass" | VKF Renzel BV


شاید برای شما سوال باشد که تفاوت کابل شارژ با کابل دیگر چیست؟ در واقع، ترانسفورماتور تنها 50 درصد را بر عهده دارد. کابل 50 درصد باقی مانده شارژ را بر عهده می گیرد. اگر از کابل شارژ اصلی استفاده نکنید، گوشی شما با سرعت مناسب شارژ نمی شود و ممکن است آسیب ببیند. بنابراین خرید کابل شارژ اصلی بسیار مهم است. البته باید بدانید که کابل شارژ اصلی همیشه با همان سازنده تلفن همراه همراه نیست. شرکت معتبری مانند Remix و غیره نیز می تواند انواع کابل شارژر مناسب و با کیفیت را تولید کند.

کابل یا برق آیفون

کابل آیفون با کابل های دیگری که گوشی را به کامپیوتر وصل می کند یا کابل های شارژ گوشی های دیگر را وصل می کند متفاوت است. این کابل USB به لایتنینگ است. با شروع سری آیفون 5، از کابل لایتنینگ به عنوان کابل آیفون استفاده شد. همانطور که می دانید کابل آیفون در نقطه اتصال بسیار ضعیف است. این مشکل باعث می شود که اتصال کابل از کار بیفتد و پس از مدتی استفاده از کابل مشکل شود. به همین دلیل، بسیاری از کاربران آیفون باید به دنبال کابل اضافی باشند. امروزه انواع مختلفی از کابل های آیفون وجود دارد.


تکنولایف کابل شارژ آیفون اصلی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. بنابراین با توجه به اصالت و کیفیت محصول می توانید با خیال راحت کابل شارژ آیفون اورجینال را خریداری کنید. البته این کابل آیفون هیچ تفاوتی با سایر کابل های آیفون ندارد. همچنین حتی طول این کابل نیز استاندارد است. در همین حال، برخی از تولیدکنندگان معتبر لوازم جانبی و لوازم جانبی مانند Anker و Baseus شروع به تولید کابل های آیفون با کیفیت بالا کرده اند. تکنولایف همچنین این نوع کابل ها را برای افرادی که به دنبال کابل های شارژ با کیفیت بالا با خروجی بزرگتر یا سری های قوی تر هستند عرضه کرده است.


شاید خیلی ها فکر کنند که کابل شارژ آیفون اصلی کیفیت بهتری دارد. این در برخی موارد صادق است; با این حال، برندهایی مانند Anker، Remax، و Baseus نیز کابل های آیفون با کیفیت بالا تولید می کنند. برخی از این مدل ها تا 2 متر طول دارند و نیازی به نزدیکی پریز برق ندارند. همچنین برخی دیگر دارای رگه قوی هستند که شکستن آن آسان نیست. بنابراین اگر به دنبال یک شارژر آیفون خاص هستید، می توانید این محصولات را نیز انتخاب کنید.


همچنین برخی از افراد می خواهند شارژر استوک تهیه کنند. تعداد کاربران آیفون بسیار کمتر از تعداد کاربران اندروید است. بنابراین ممکن است کابل های آیفون را در هیچ کجا پیدا نکنید. از طرفی دیگر نمی خواهید کابل شارژ اصلی آیفون را جایی با خود حمل کنید. تکنولایف در اختیار این دسته از افراد، انواع شارژر موبایل را به صورت سنسوری ارائه کرده است. بنابراین می توانید از بین تعداد زیادی مدل باکیفیت و قابل اعتماد برای خرید کابل آیفون انتخاب کنید.

کابل Micro-USB

کابل میکرو یو اس بی یکی از پرطرفدارترین مدل های کابل شارژ موبایل است. تا چند سال پیش، اکثر دستگاه‌های دیجیتال از جمله تلفن‌های همراه، دوربین‌های دیجیتال، هارد دیسک‌ها و سایر دستگاه‌ها از همین کابل استفاده می‌کردند. بسیاری از دستگاه های دیجیتال هنوز از این کابل برای شارژ یا تبادل اطلاعات با کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می کنند. کابل میکرو یو‌اس‌بی یکی از محبوب‌ترین و رایج‌ترین انواع کابل‌های اتصال تلفن و رایانه یا کابل اتصال تلفن به لپ‌تاپ است. بسیاری از دستگاه های دیجیتال دیگر مانند هندزفری بلوتوث نیز از همین کابل برای شارژ استفاده می کنند. بنابراین کابل رابط Micro-USB کاربردهای زیادی دارد. از این رو، کاربران ترجیح می دهند یک کابل Micro-USB یدکی در خانه، اتومبیل و محل کار خود داشته باشند.


کابل های Micro-USB به اندازه کابل های لایتنینگ حساس نیستند. این کابل کمی آسیب دیده است اما این مشکل به شما اجازه نمی دهد از سیم کم استفاده کنید. استفاده از کابل خیلی کم می تواند باعث شود گوشی شما به درستی شارژ نشود. استفاده از سیم های ناپایدار و تقلبی نیز می تواند به باتری گوشی شما آسیب برساند. مارک های دیگر هنوز کابل های Micro-USB اصلی دارند، اما اکثر کابل های Micro-USB توسط شرکت های شخص ثالث ساخته می شوند. شرکت های معروفی مانند Anker، Lameo، Sony. تکنولایف انواع برندهای معروف را برای کسانی که می خواهند کابل های Micro-USB با کیفیت بالا بخرند، توسعه داده است.


کابل میکرو USB انواع و مدل های مختلفی دارد. می توانید مدل های 2 یا 3 متری را انتخاب کنید تا نگران پیدا کردن پریز نباشید. برخی از این مدل ها دارای سیم مستقیم و برخی دیگر دارای سیم گرد هستند. هر کدام از کابل ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و می توانید آن را در مکان خاصی مثلا در خودرو استفاده کنید. همچنین، اگر ترجیح می‌دهید همیشه یک کابل شارژ همراه خود داشته باشید و نمی‌خواهید با وسایل شما مشکلی ایجاد کند، می‌توانید یک کابل میکرو USB با سوئیچ تهیه کنید. به این ترتیب کابل شارژ بدون اشغال فضا همیشه همراه شماست.

کابل نوع C

تقریباً چند سال پیش کابل‌های Type-C به جای کابل‌های Micro-USB در بازار معرفی شدند. کابل Type-C نوعی کابل تلفن به لپ تاپ یا کابل رابط خوب بین تلفن همراه و کامپیوتر است که سرعت تبادل اطلاعات بالایی دارد. این کابل از نظر ظاهری نیز با نوع Micro-USB متفاوت است. برخلاف کابل Mini، این کابل مانند لایتنینگ دارای دو طرف است و به هیچ وجه نمی توانید آن را به درگاه شارژ وصل کنید. با کمک فناوری کابل Type C و اتصال سریع، امکان استفاده از USB3 و اشتراک سریع در بسیاری از گوشی ها وجود دارد.


کابل C-C نسبت به Micro-USB حساس تر است. اگر کابل جعلی نوع c سازگار پیدا کردید، می توانید به سادگی از آن به عنوان شارژر استفاده کنید و اتصال اینترنتی بین تلفن و رایانه شما نیست. همچنین کابل Type-C کیفیت بالایی دارد و به سرعت آسیب دیده و قطع می شود. تا به امروز، تمام تلفن های همراه مدرن با Type-C فروخته می شوند. در نتیجه بسیاری از کاربران می خواهند اولین کابل Type-C را روی تلفن همراه خود خریداری کنند. به همین دلیل، Technolife یک کابل اصلی Type-C را برای مورد علاقه شما ایجاد کرده است.

 

Cables | Mobile Chargers and Accessories


در عین حال بسیاری از برندهای دستگاه ها و لوازم جانبی موبایل مانند Anker، Remax، Sony، Powerline و ... کابل های Type-C با کیفیت و درجه یک در اندازه ها، شکل ها و اندازه های مختلف تولید می کنند. چه به دنبال کابلی با طول‌تر از استاندارد Type-C باشید یا ظاهری مستحکم‌تر از کابل اصلی داشته باشید، کابل مورد نظر خود را با این مارک‌ها پیدا خواهید کرد.

کابل های چند منظوره

آیا شما هم هندزفری دارید که با کابل Micro-USB شارژ می شود، در حالی که تلفن همراه شما به کابل Type-C یا حتی لایتنینگ نیاز دارد؟ یا از دو تلفن همراه با شارژرهای مختلف استفاده می کنید؟ خوب، در این صورت، حمل دو یا چند کابل شارژ و کابل رابط موبایل می تواند بسیار سخت و دردسرساز باشد. بدین ترتیب انواع کابل های شارژ چند منظوره به بازار عرضه شده است. این کابل ها دارای زنجیر قابل تعویض هستند. بنابراین می توانید تمام دستگاه های دیجیتال خود را تنها با یک کابل شارژ شارژ کنید. برخی معتقدند کابل های چند منظوره کیفیت پایینی دارند. در عین حال، تکنولایف انواع کابل های چند منظوره باکیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد. به عنوان مثال برندهای هیسکا، سونی، انکر یا ریمکس از جمله برندهای باکیفیت تولید کننده این نوع کابل ها هستند.

تست انواع رابط های کابل

آیا تا به حال خواسته اید تلفن همراه خود را به تلویزیون، ویدئو پروژکتور یا دستگاه مشابه متصل کنید؟ برای این کار به کابل مدیریت کابل یا کابل پروژکتور نیاز دارید. از طرف دیگر، ممکن است بخواهید فایل‌ها را روی یک درایو فلش USB مشاهده کنید، اما فکر می‌کنید غیرممکن است. یا می خواهید عکس ها و فیلم های خاطره انگیز خود را از تلفن همراه خود به هارد اکسترنال منتقل کنید. در این مواقع برای اتصال گوشی به فلاش به کابل نیاز خواهید داشت. یا باید از کابل برای انتقال هارد اکسترنال به گوشی استفاده کنید. در هر صورت برای افزایش ظرفیت و قابلیت های تلفن همراه خود به کابل های رابط یا آداپتورهای مختلف نیاز دارید. دسترسی به انواع کابل های رابط یک چالش بزرگ برای کاربران تلفن همراه است. در عین حال تکنولایف انواع کابل سوئیچ را برای مشتریان خود عرضه کرده است.

سیم برای تبدیل OTG

OTG در واقع یک کابل یا یک آداپتور نسبتا کوچک است که به پورت USB تلفن همراه متصل می شود و به USB اجازه می دهد تا به تلفن همراه متصل شود. در حال حاضر سه نوع OTG وجود دارد: Micro-USB، Type-C و Lightning. بسته به نوع تلفن همراه می توانید یکی از انواع OTG را تهیه کنید. به طور کلی، OTG برای بسیاری به عنوان کابل رابط فلش ​​تلفن نیز شناخته می شود. یک سر این کابل یا این رابط به تلفن همراه و سر دیگر آن به فلش مموری یا هارد اکسترنال یا دستگاه USB دیگر متصل می شود.
بنابراین می توانید فلش را روی تلفن همراه خود اجرا کنید، فایل ها را روی آن قرار دهید و با فایل های آن درست مانند رایانه کار کنید. این کابل ها بسیار محبوب هستند. می توانید یک مبدل OTG بخرید و آن را همیشه همراه خود داشته باشید. لازم به ذکر است که باید از OTG مناسب استفاده کنید. OTG بدون کیفیت سرعت تبادل اطلاعات را بسیار کاهش می دهد. همچنین ممکن است به دستگاه USB شما آسیب برساند. به همین دلیل، تکنولایف تعدادی از برندهای معتبر تولیدکنندگان OTG را به مشتریان خود ارائه می دهد.

کابل برای اتصال گوشی به مانیتور، تلویزیون و پروژکتور

امروزه انواع مختلفی از مانیتور تلفن همراه، مانیتور تلفن همراه و تلویزیون همراه در بازار وجود دارد. می توانید تلفن خود را به صورت بی سیم با کابل انتقال به تلویزیون و مانیتور خود وصل کنید. به این ترتیب تصویر موبایل شما روی تلویزیون یا مانیتور شما نمایش داده می شود. از طرفی به کمک کابل بین گوشی و پروژه می توانید از گوشی خود برای انواع مراسم و مجالس استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که تنوع زیادی در این نوع کابل ها وجود دارد.


به عنوان مثال، کابل اتصال آیفون به تلویزیون با کابل Type-C و Micro متفاوت است. همچنین ورودی تلویزیون را برای اتصال به تلویزیون در نظر بگیرید. اگر تلویزیون یا مانیتور شما ورودی HDMI دارد، باید از تلفن اندرویدی به HDMI یا آیفون به کابل HDMI استفاده کنید. در غیر این صورت باید از کابل تبدیل VGA استفاده کنید.

جمع بندی

شارژ باتری پس از یک روز استفاده یکسان است، اگرچه با افزایش میزان استفاده، ممکن است بخواهید گوشی خود را در طول روز شارژ کنید. امروزه اکثر تلفن های همراه از شارژ سریع و سریع پشتیبانی می کنند. قدرت شارژرهای تخصصی جدید معمولا بیش از 20 وات است و حتی برخی از برندها شارژرهایی با بیش از 100 وات برق برای گوشی خود طراحی و ساخته اند.
 

منبع: belkin

  • ۰۰/۱۱/۱۲
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی