خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

5 Best CD/DVD Printers Reviews of 2021 - BestAdvisor.com

در واقع، با چاپ روی یک لوح فشرده، کار خود را با اطمینان بیشتر از همیشه انجام می دهید. تصور کنید یک بازی یا فیلم را با فرمت DVD منتشر می کنید. بنابراین، اگر مصرف کننده ای دیسکی را ببیند و متوجه شود که روی دیسک چاپی وجود ندارد و دیسک طراحی ساده و بدون چاپ دارد، در ذهن خود فکر می کند که محتوای آن بسیار خوب است و نمی توان از آن برای محتوا استفاده کرد. .باز کردن یک حساب کاربری.


حال اگر دیسک های باکیفیت را برای مشتری چاپ کنید، مشتری ناخودآگاه فکر می کند که دیسک های شما محتوای باکیفیتی دارد و این به خرید دیسک های شما در آینده کمک می کند.


یکی دیگر از مزایای استفاده از سی دی های قابل چاپ این است که می توانید دستورالعمل ها یا دستورالعمل های مهمی را روی مواد چاپی خود بنویسید. به عنوان مثال، هنگام آموزش نصب بازی یا توضیحات دیگر، می توانید موارد مهم را روی یک کاغذ چاپی یا دست نویس بگویید.

دیسک فشرده و اپیدمی

با گذشت زمان، مردم شروع به استفاده از گزارش فشرده برای نمایش محتوای خود کردند. قابلیت انتقال انواع مختلف اطلاعات دیجیتال از فایل های صوتی به فایل های ویدئویی، سی دی ها را بسیار محبوب کرده است. فشرده سازی DVD نیز برای فایل های حجیم استفاده می شد.


این دیسک‌ها ارائه محتوای دیجیتال را آسان می‌کردند و به زودی به یک روند در بازار رایانه تبدیل شدند. رایت سی دی در مقایسه با رایت دی وی دی سرعت و حجم کمتری داشت و البته برای حجم کمتری از محتوا استفاده می شد. به همین دلیل است که CD به عنوان یک رسانه سطحی تر در مقایسه با DVD شناخته می شود، زیرا عملکرد بهتری دارد و برای محتوای معمولی و روزمره ارزان تر است، در حالی که دیگری برای اطلاعات سطح بالاتر استفاده می شود.

انتخاب بهترین مرکز چاپ و تکثیر

با توجه به حساسیت و تخصصی بودن صنعت چاپ و ضبط به خصوص هنگام چاپ بر روی انواع سی دی و دی وی دی، در مورد چاپ های مورد نظر با متخصصان این صنعت مشورت کرده و سفارش خود را در پرکاربردترین مراکز ثبت نمایید. تجهیزات مدرن چاپ و تکثیر. ثبت نام کنید و از بهترین مارک های درایو موجود در بازار استفاده کنید.


برای این کار لازم است دیسک های خود را به شکلی جذاب و باکیفیت رایت کنید و همچنین در یک مرکز چاپ با تجربه زیاد و تجهیزات پیشرفته و طولانی مدت روی این لوح های فشرده چاپ کنید. مرکز چاپ لاوی به عنوان اپراتور چاپ و ضبط انواع لوح های فشرده می تواند به شما در بهبود تبلیغات یا محصولات خود در قالب لوح فشرده کمک کند.
همچنین در صورت نیاز به سفارش قاب و کاور جهت محافظت و نگهداری از دیسک های خود و جذاب نمودن بسته برای ارائه به مشتریان خود می توانید در مجموعه ما سفارش دهید.

 

بیایید شروع کنیم که سی دی یا دی وی دی چه ویژگی هایی باید داشته باشد که می توان طرح یا عکسی را روی آن چاپ کرد؟ برای چاپ مستقیم باید قابل چاپ باشد و چسبیده بودن لیبل آن مهم نیست. به طور کلی برای چاپ روی سی دی می توانیم این کار را به دو صورت انجام دهیم.

 

1- یا روی لیبل های گرد شیشه ای که برای چسباندن روی سی دی یا دی وی دی است چاپ کنید و سپس روی سی دی و دی وی دی چسبانید که در این صورت روی هر نوع سی دی یا دی وی دی قابل انجام است. انجام داد.

 

2- یا چاپ مستقیم بر روی چاپ سی دی و دی وی دی که در این صورت باید از نوع سی دی و دی وی دی قابل چاپ باشد (یعنی روی آنها کاغذ سفیدی باشد که قابل چاپ باشد). پرینت به معنای قابل چاپ است و در حال حاضر تولیدکنندگان سی دی و دی وی دی علاوه بر تولید سی دی های چاپی که برند خودشان سی دی و دی وی دی بر روی آنها چاپ لیزری می شود، انواع دیگری از سی دی ها را که مخصوص چاپ هستند، یعنی زینک تولید می کنند. آنها کاغذ اصلی هستند که می توان روی آنها چاپ کرد.

بهترین راه برای چاپ سی دی

در روش دوم باید این کار را با پرینترهایی برای چاپ روی سی دی انجام دهید. بهترین راه برای چاپ سی دی چیست؟ روش دوم بهتر است زیرا مستقیماً روی سی دی و دی وی دی چاپ می شود. از معایب روش چسباندن لیبل روی سی دی و دی وی دی می توان به کندی فرآیند تولید و احتمال خطا در چسباندن روان آن و همچنین اینکه با چسباندن لیبل روی سی دی و دی وی دی ضخیم شده و داخل دی وی دی رایتر با مشکل وجود دارد.

CDCLICK Europe | DVD Duplication, CD Printing, Blu Ray Duplication

برای چاپ سی دی با چاپگر سی دی ابتدا باید کار را آماده کنید. چاپگرهای سی دی یا سی دی اورجینال را چاپ می کنند یا اصلا سی دی چاپ نمی کنند و مخصوص چاپ کاغذی هستند که به چاپگر سی دی تبدیل می شوند.

 

آنها در سینی های 6 در 8 و 12 در 6 عرضه می شوند، به این معنی که در هر سینی 6-8-12 سی دی و دی وی دی وجود دارد. دستگاه سینی را به عنوان کاغذ در نظر گرفته و مختصات تنظیم شده (توسط ما در فایل ارسال شده برای چاپ) را دقیقاً روی سی دی و دی وی دی چاپ می کند. برندهای معروف دستگاه های چاپ سی دی و دی وی دی شامل چاپگرهای Epson و Canon هستند. روش دیگری برای چاپ مینی سی دی و رایت سی دی وجود دارد که به روش استامپر معروف است و برای تیراژ بالای 1000 نسخه استفاده می شود که از نظر زمانی طولانی است.

جمع بندی

در چاپ دیجیتال سی دی، طرح مورد نظر شما مستقیماً بر روی یک دیسک به اصطلاح قابل چاپ سفید چاپ می شود. روش دیجیتال برای کارهای اضطراری یا کارهای کم گردش بسیار مفید است. هزینه چاپ دیجیتال سی دی و دی وی دی نسبت به چاپ افست و لترپرس بیشتر است و کیفیت چاپ دیجیتال 8 برابر ماندگاری بیشتری دارد. علاوه بر این، به این ترتیب می توان هر آیتم را روی سی دی رایت کرد و کارها را به صورت خام یا رایت شده برای مشتری ارسال کرد. حداقل تعداد سفارش چاپ دیجیتال در لاوین پرس 100 نسخه می باشد.

 

منبع: discmakers

  • ۰۱/۰۲/۰۳
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی