خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

همه ما می دانیم که به پاها قلب دوم می گویند، اما واقعا چقدر به این قلب اهمیت می دهید؟ از آنجایی که بیشتر فعالیت های ما خارج از خانه و با پای خود انجام می شود، آیا از برند کفش مناسب استفاده می کنیم؟ در ادامه لیستی از برندهای معروف کفش دنیا به همراه تاریخ تولید آن را معرفی می کنیم. اگر به دنبال برندهای کفش ایرانی هستید به انتهای مطلب مراجعه کنید. اگر می دانستید که یک کفش راحت چقدر از خستگی شما می کاهد، بلافاصله یک جفت کفش مناسب را می خرید. این مقاله به پرفروش ترین کفش های برند در ایران و جهان اختصاص دارد. شاید بپرسید بهترین کفش دنیا در سال 2020 کدام است؟ برای خرید کفش مناسب این مقاله را بخوانید.

پیاده روی یکی از ساده ترین، ارزان ترین و موثرترین راه ها برای حفظ تناسب اندام و سلامتی است. پیاده روی تناسب اندام برای تمام سنین مناسب است و خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند؛ باعث کاهش بیماری های قلبی، دیابت نوع 2، آسم و ... می شود.این ورزش ساده همچنین بیشتر اندام های عضلانی بدن را درگیر می کند و همراه با تغذیه خوب می تواند بر روی شکل، هیکل و روحیه شما تاثیر بسزایی و مثبت داشته باشد. برای شما قوی تر است.

کفش مناسب برای پیاده روی

هنگام راه رفتن، تنها چیزی که نیاز دارید کفش خوب است. کفش پیاده روی باید بتواند ضربه های مداوم تا پاشنه را تحمل کند، قسمت میانی پا و پاشنه را کاملاً بپوشاند و از آن محافظت کند و در عین حال فضای جلوی کفش باید متناسب با انگشتان پا تنظیم شود. اجازه دهید پاهایتان حرکت کنند. در این مقاله مهم ترین ویژگی های کفش و کفش پیاده روی با توجه به ویژگی های ذکر شده توسط بهترین برندهای ورزشی ارائه خواهد شد.

مشاوره خرید کفش پیاده روی

هنگام انتخاب کفش پیاده روی نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید وگرنه در دراز مدت به پاهای شما آسیب می زند. یکی از نکاتی که هنگام خرید کفش پیاده روی باید به آن توجه کرد، روشی است که برای پیاده روی انتخاب می کنید. چه روی آسفالت، چه چمن یا روی شن و ماسه در ساحل، این نکات برای انتخاب نوع مناسب کفش پیاده روی اعمال می شود.


در واقع مهم ترین نکته ای که در انتخاب هر کفشی باید به آن توجه کرد، هدف و کاربرد مورد نظر کفش است، به عنوان مثال نمی توان با کفش های مخصوص دویدن از کوه ها و صخره ها بالا رفت و یا با کفش های کوهنوردی با پای پیاده ورزش کرد.

کفش مناسب پیاده روی و ویژگی های آن

کف کفش پیاده روی

هنگام خرید چکمه های کوهنوردی، به زیره کفش نگاه کنید. کف کفش کوهنوردی نباید نازک باشد زیرا فشار به طور ناموزونی به کف پا وارد می شود و کفش هایی که کفی نازک دارند از پا محافظت نمی کنند و به پاهای شما آسیب می رسانند و اگر کفش خیلی بلند باشد نیز تصادفی است.

قسمت بالایی کفش پیاده روی

رویه کفش پیاده روی باید از فایبرگلاس باشد و برای جلوگیری از ایجاد حساسیت و کمک به هوای کفش که عاملی برای جلوگیری از عفونت قارچی پا است، از مقدار کمی مواد شیمیایی در آن استفاده شود.


رویه کفش پیاده روی باید سوراخ هایی برای عبور هوا داشته باشد. استفاده از کفش های پیاده روی با منافذ زیاد برای تهویه کفش برای خنک شدن پا و همچنین پیشگیری از بیماری قارچی مناسب تر است. استحکام رویه کفش پیاده روی باید به حدی باشد که از پیچ خوردن پا جلوگیری کرده و در برابر فشارهای وارده به مرور زمان حالت اولیه خود را از دست ندهد.

پاشنه کفش پیاده روی

کفش های پیاده روی باید حداقل 1.5 سانتی متر فاصله در محل پیاده روی داشته باشند. پاشنه کفش پیاده روی نباید خیلی بلند باشد، این نوع پاشنه باعث برخورد با زمین می شود که علاوه بر کاهش سرعت راه رفتن، احتمال پا درد بعد از راه رفتن را افزایش می دهد. کاپ پاشنه کفش کوهنوردی باید نرم و راحت باشد و از حرکت عمودی یا خم شدن پا پرهیز شود.کفش های پیاده روی با پاشنه بسیار نرم توصیه نمی شود، زیرا انرژی شوک کاهش یافته و منجر به درد می شود. و پاها درد می کند آن کفش های پیاده روی نباید لیز باشند.

کفش پیاده روی و پد ضربه ای

کفش‌های پیاده‌روی باید در کف و پاشنه آن قرار داده شوند. هنگامی که راه می روید، اولین ضربه به پاشنه شما برخورد می کند و پس از آن ضربه همیشه از پاشنه به سمت انگشتان پا می چرخد، بنابراین وجود صافی کف پا که شانس بیشتری برای خم شدن انگشتان پا در کفش های گرانبها واک می دهد.


به طور کلی کفش های پیاده روی باید دارای انعطاف کافی در جلوی کفش باشند که فرد بتواند به راحتی آن را 45 درجه خم کند. همچنین ضروری است که قسمت پاشنه کفش دارای خاصیت ارتجاعی کافی برای کاهش فشار و ضربه از زمین به پا باشد. در حین راه رفتن و دویدن ابتدا پاشنه با زمین تماس پیدا می کند و جنس پاشنه کفش پیاده روی باید از موادی ساخته شده باشد که بتواند ضربه را به خوبی جذب کند. همچنین زیره داخلی کفش باید دارای لایه ای مناسب برای حفظ قوس پا و جذب ضربه باشد.

کفش پیاده روی باید سبک باشد

ویژگی مهم کفش دویدن وزن سبک است، البته انتخاب کفش دویدن چرمی ضخیم برای دویدن البته بستگی به آب و هوای مورد نیاز دارد، کفش دویدن باید تنفس پذیر باشد و سرما و آب را تحمل کند، باید از دوام کافی برخوردار باشد. در برابر نفوذ،


 

یک پا بزرگتر از پای دیگر است، بنابراین کفش را با توجه به سایز پای خود انتخاب کنید. سایز مناسب کفش یکی از موارد مهم در هنگام راه رفتن است، اندازه پای شما هم از نظر طول و هم از عرض (حدود 1 سانتی متر) در هنگام راه رفتن افزایش می یابد، بنابراین بسیار مهم است که فضای کافی برای انگشتان پا داشته باشید، بنابراین . اطمینان حاصل کنید که بین انگشتان پا و پنجه کفش حدود 1 سانتی متر فاصله وجود دارد و اندازه کفش پیاده روی نیز به انگشتان پا اجازه می دهد تا آزادانه حرکت کنند. کفش های پیاده روی نباید به پاهای شما بچسبد، به خصوص در ناحیه استخوانی کناره های پا.

جمع بندی

بهترین زمان برای خرید کفش کوهنوردی اواخر بعد از ظهر است، زمانی که پاهای شما به دلیل پیاده روی یا سایر فعالیت های روزانه کمی متورم شده است. پوشیدن جوراب کوهنوردی تاثیر زیادی بر سایز کفش شما دارد.

 

منبع: gooutdoors

  • ۰۱/۰۲/۲۹
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی