خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

تا چند سال پیش، کرایه ماشین فقط به مراسم عروسی یا در بهترین حالت مربوط به نقاط گردشگری کشور مانند کیشی بود. اما در سال‌های اخیر، بسیاری از افراد از خدمات کرایه ماشین برای جلسات کاری، راحتی سفر نیز استفاده می‌کنند. به همین دلیل بد نیست نکات مهم اجاره خودرو را بدانید. دلایل زیادی برای اجاره ماشین وجود دارد. بسیاری از مردم رویای رانندگی با یک ماشین خاص را دارند. برای بسیاری دیگر، شرکت در یک جلسه کاری در یک خودروی لوکس می تواند مقرون به صرفه باشد. ماشین عروسی انتخابی دلپذیر برای جوانان در شب عروسی است. حتی برای بسیاری از افراد دیگر که زمان و حوصله رانندگی به شهر دیگری را ندارند، استفاده از خودروی اجاره ای می تواند راه حلی باشد.


در حالی که اجاره ماشین یا Rent Car به زبان انگلیسی در سایر نقاط دنیا مرسوم است، اما در ایران به دلیل محدودیت ها، هزینه ها و البته وظایف مربوطه این خدمات رایج نیست. با این حال، به همه دلایل ذکر شده، شرکت های مختلف انواع خودروها را از معمولی تا گران قیمت لیست می کنند.

با راننده یا بدون راننده؟

اجاره خودرو معمولا به دو صورت با راننده یا بدون راننده انجام می شود. با گزینه اول طبیعی است که مستاجر زیر بار مسئولیت و خطرات کمتری می رود. از طرفی در صورتی که اجاره کننده از این خودرو برای جلسات کاری استفاده کند، می تواند روی مسائلی غیر از سلامت خودرو تمرکز کند. بهتر است بگوییم که اجاره ماشین با راننده قطعا استرس کمتری دارد.


با این حال، اجاره ماشین بدون راننده، مزایا و معایب خود را دارد. وقتی یک ماشین خاص بدون راننده کرایه می کنید، تمام لذت رانندگی با آن را خواهید داشت. شما از سبک رانندگی خود استفاده می کنید و زمان سفر را در نظر می گیرید. اما از طرفی همیشه باید مراقب باشید که خودروی اجاره ای شما دچار مشکل فنی یا آسیب فیزیکی نشود.

اطلاعات مهم قبل از اجاره ماشین

قبل از اینکه به سراغ اجاره ماشین بروید و لذت رانندگی با یک ماشین خاص را تجربه کنید، این نکات را در نظر داشته باشید. ابتدا نباید فراموش کنید که در حال امضای قرارداد قانونی برای اجاره خودرو هستید. پس قبل از آن توان مالی و میزان مسئولیت خود را در نظر بگیرید. بعد از اینکه این گزارش مهم را پذیرفتیم، برای اجاره ماشین به مکان های مهم می رویم.

کرایه ماشین کلاس جهانی با ناواران

اجاره خودرو در کلاس جهانی به معنای ارائه خدمات اجاره خودرو بدون نیاز به ارائه هرگونه مدرک، چک یا سایر ضمانت های دست و پا گیر است.  اولین و تنها شرکت اجاره خودرو ایرانی است که خدمات اجاره خودرو بدون راننده را به سبک جهانی با مناسب ترین قیمت اجاره خودرو در تهران و شهرستان ها ارائه می دهد.

مزایای اجاره ماشین

 اولین شرکت دارای مجوز اجاره خودرو است که علاوه بر ارائه انواع خودروهای صفر و نو، با اجاره خودرو  می توانید خودروی مورد علاقه خود را در هر نقطه از ایران و بدون نیاز به چک و مدارک و در شهر دیگری تهیه کنید. برگشت. خدمات امدادی، پشتیبانی 24 ساعته و پوشش بیمه بدنه و شخص ثالث به همراه گارانتی اجاره خودرو با مناسب ترین قیمت همراه شما خواهد بود.

مناسب ترین قیمت اجاره ماشین

خودروهای عرضه شده توسط  متعلق به این شرکت بوده و هیچ گونه واسطه و افزایش قیمتی برای اجاره خودرو وجود ندارد. همچنین رویکرد جهانی مناسب ترین روش محاسبه قیمت اجاره خودرو را ارائه کرده است که به نفع مشتری بوده و طرح های تخفیفی متنوعی را در لیست قیمت اجاره خودرو گنجانده است.

اجاره ماشین بدون محدودیت زمانی

از آنجایی که تمامی خودروهای ارائه شده در زمان اجاره خودرو جزو ناوگان این شرکت هستند، خبری از واسطه نیست و می توانید تمامی خودروهای را بدون محدودیت زمانی از یک تا چند روز یکبار اجاره کنید. همچنین در صورت تمایل امکان تمدید مدت زمان اجاره خودرو تنها با یک تماس تلفنی و یا درخواست آنلاین وجود دارد.

صدور فاکتور رسمی اجاره خودرو

با توجه به اینکه اولین و تنها شرکت اجاره خودرو با مجوزهای لازم برای اجاره خودرو از ارگان های مربوطه می باشد، برای کلیه اجاره خودرو بدون راننده قرارداد رسمی ارائه می دهد. ضمناً در صورت تمایل مشتری فاکتور رسمی صادر می شود.

اجاره ماشین بدون چک و سند

رویکرد جهانی و مدرن ناواران به پدیده کرایه خودرو، علاوه بر ارائه طیف گسترده ای از خدمات و پشتیبانی های مختلف اجاره خودرو، این امکان را برای شما فراهم کرده است که به راحتی و بدون ارائه چک، سفته، در تهران و سایر شهرهای ایران خودرو تهیه کنید. . ، سند یا سایر مدارک ضمانت، تنها با یک درخواست اجاره و تحویل آن به محل مورد نظرتان.

محل دریافت و برگشت خودرو به انتخاب شما

یکی از بهترین مزایای شرکت اجاره خودرو بدون راننده  این است که می توانید شهر و دوره خودروی مورد نظر خود را از طریق سایت یا اپلیکیشن اجاره خودرو ناواران به راحتی انتخاب کنید. سپس خودرو را در یکی از شعب، یکی از فرودگاه های کشور، هتل محل اقامت خود و یا هر مکان دلخواه دیگری تحویل داده و به مکان دیگری که انتخاب کرده اید برگردانید.

جمع بندی

با ادغام شرکت هواپیمایی ماهان و شرکت کرایه خودرو ناواران، مسافران باشگاه مشتریان ماهان می توانند با اجاره خودرو و وارد کردن کد ماهان کارت در سایت ، آرزویی از این شرکت هواپیمایی دریافت کنند.

  • ۰۱/۰۲/۳۱
  • خبر چین

نظرات (۲)

<a href="http://kiredu.ru/UserProfile/tabid/182/userId/91352/Default.aspx">http://kiredu.ru/UserProfile/tabid/182/userId/91352/Default.aspx</a>
<a href="https://profil.moviezone.cz/mahtab14">https://profil.moviezone.cz/mahtab14</a>
<a href="https://www.agileventures.org/users/sara-2a36fcd2-668e-44d7-8835-eb5bfc02c476">https://www.agileventures.org/users/sara-2a36fcd2-668e-44d7-8835-eb5bfc02c476</a>
<a href="http://skytimes.parsiblog.com/Posts/1/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%d9%8a%d9%86+%da%af%d9%88%d8%b4%d9%8a+%d9%87%d8%a7%d9%8a+%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87+%d8%a7%d9%8a+%7c+%da%af%d9%88%d8%b4%d9%8a+%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87+%d8%a7%d9%8a+%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86/">http://skytimes.parsiblog.com/Posts/1/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%d9%8a%d9%86+%da%af%d9%88%d8%b4%d9%8a+%d9%87%d8%a7%d9%8a+%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87+%d8%a7%d9%8a+%7c+%da%af%d9%88%d8%b4%d9%8a+%d8%af%da%a9%d9%85%d9%87+%d8%a7%d9%8a+%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86/</a>
<a href="https://chbarchin1.blog.ir/1401/04/31/Samsung-monitor">https://chbarchin1.blog.ir/1401/04/31/Samsung-monitor</a>
<a href="https://www.forum.zibatan.ir/members/jalil-33738/?tab=visitor_messaging#visitor_messaging">https://www.forum.zibatan.ir/members/jalil-33738/?tab=visitor_messaging#visitor_messaging</a>
<a href="https://nexusconsultancy.co.uk/forums/users/poneh/">https://nexusconsultancy.co.uk/forums/users/poneh/</a>
<a href="https://www.englishbaby.com/findfriends/gallery/detail/2405759">https://www.englishbaby.com/findfriends/gallery/detail/2405759</a>
<a href="https://midi.org/forum/profile/79244-laleh">https://midi.org/forum/profile/79244-laleh</a>
 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی