خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

Glass screen protector for Smartphone up to 5,5"

محافظ گوریلا گلس محصولی از شرکت کورنینگ یا همان شرکت آمریکایی (تولید کننده سرامیک) می باشد که به عنوان محافظ در برابر خش و ضربه در انواع گوشی موبایل استفاده می شود. این کاور یک لایه محافظ برای بدنه گوشی موبایل است که توسط شرکت کورنینگ تولید می شود و استفاده از آن در گوشی های موبایل سر و صدای زیادی به پا کرده است تا جایی که در حال حاضر افراد هنگام خرید گوشی جدید حتما باید بپرسند. فروشنده این پوشش محافظ را داشته باشد.

این روکش با تکنولوژی خاصی از آلومینوسیلیکات قلیایی ساخته شده و نازک، بادوام و سبک می باشد. رایج ترین استفاده از این شیشه به عنوان پوشش بیرونی نمایشگرهای الکترونیکی مانند تلفن همراه، گلس محافظ صفحه نمایش  پخش کننده های چند رسانه ای و لپ تاپ است. بارزترین ویژگی گوریلا گلس مقاومت آن در برابر شکنندگی و سایش است که البته در طول نسل ها بیشتر شده است.

تفاوت بین عینک گوریلا

تفاوت نسل های اولیه با آخرین نسل گوریلا گلس که نسخه ویکتوس است از زمین تا آسمان است به طوری که نسل اول تنها توانسته از لکه دار شدن گوشی جلوگیری کند و به جای برجای گذاشتن اثر انگشت روی صفحه نمایش، در برخلاف آخرین محافظ شرکت موفق Corning. می تواند از گوشی شما در هنگام سقوط از ارتفاع دو متری بدون آسیب رساندن به گوشی مراقبت کند.

 

این تفاوت در نسل های دیگر نیز وجود دارد. به عنوان مثال گوریلا گلس 2 دقیقاً همان مسئولیت نسل اول را بر عهده داشت، با این تفاوت که ضخامت آن کاهش یافت، تفاوت زیادی بین نسل دوم و سوم وجود دارد و مقاومتی که گوریلا گلس 3 در آن خراش دیده نمی شود. نسل دوم، اما انقلاب اصلی در نسل چهارم رخ داد، جایی که پوشش گوریلا گلس می تواند محافظ خوبی برای گوشی در هنگام افتادن یا افتادن باشد و این ویژگی در نسل های پنجم، ششم و هفتم است. این به گونه ای طراحی شده است که گوریلا گلس 6 و ویکتوس حتی می توانند از سخت افزار گوشی در هنگام خرابی مراقبت کنند تا از آسیب به اجزای داخلی گوشی جلوگیری کنند.

 

افراد کمی هستند که تجربه افتادن یا افتادن تلفن همراه را نداشته باشند. گاهی اوقات چنین اتفاقاتی اجتناب ناپذیر است و خواه ناخواه آنها را تجربه می کنیم. حسگرهای تعبیه شده در صفحه نمایش گوشی های لمسی به ضربه حساس هستند و ممکن است پس از چند قطره بشکنند و از کار بیفتند و ممکن است مانند روز اول به لمس پاسخ ندهند. برای حل چنین مشکلی گلس گوشی راه اندازی شد.


گلس نوعی گوشی است که با دستگیره قوی یک طرفه و صفحه نمایش لمسی از گوشی محافظت می کند. این محافظ ها بسیار قابل مشاهده هستند و لمس را احساس می کنند. به همین دلیل توانایی کار با تلفن را محدود نمی کنند و حتی می توانید مانند قبل از تلفن همراه خود استفاده کنید و نگران عواقب احتمالی آن نباشید.
از آنجایی که خرید گلس برای گوشی کار ظریفی است و باید دقت و آگاهی لازم را داشته باشید، در این قسمت شما را با انواع شیشه و قیمت آنها آشنا می کنیم. با ما بمان…

گلس برای انواع گوشی

شناخت انواع عینک های موجود در بازار به شما کمک می کند تا گزینه های خود را بهتر بشناسید و بهترین نوع عینک را مطابق با گوشی و سلیقه خود انتخاب کنید.
به طور کلی شیشه های متحرک از نظر ساختاری به دو دسته «شیشه ای» و «پلاستیکی» تقسیم می شوند. دو نوع "تمام صفحه" و "شیشه معمولی" وجود دارد که بر اساس ظاهر تقسیم می شوند. این نام نشان می دهد که شیشه معمولی مساحت کمتری را نسبت به شیشه تمام صفحه پوشش می دهد.


همچنین از نظر شفافیت، آینه ها به دو دسته «براق» و «مات» تقسیم می شوند. نوع مات برای افرادی مناسب است که می خواهند از انعکاس نور یا نور خورشید بر روی صفحه نمایش گوشی موبایل خود جلوگیری کنند.


بسته به جنسیت، عینک به انواع مختلفی تقسیم می شود. هر کدام از این عینک های موبایل ویژگی های منحصر به فردی دارند و برای نوع خاصی از گوشی مناسب هستند. برخی از انواع محبوب و محبوب شیشه برای گوشی ها عبارتند از:

پلی اتیلن تری فتالات شیشه ای PET

شیشه PET از پلاستیک ساخته شده و یکی از رایج ترین انواع شیشه است. به همین دلیل نمی تواند لبه های گوشی را بپوشاند. در نگاه اول، شیشه PET کمی مبهم به نظر می رسد. بنابراین برای کسانی که شفافیت شیشه را مهمترین معیار می دانند مناسب نیست. همچنین در برابر خط و خش و ضربه مقاوم است. با این حال این لیوان آنقدر ارزان است که طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال یک لیوان ساده هستید و نمی خواهید هزینه زیادی بپردازید، این لیوان عالی برای شماست.

 

Screen Protector Glasses Outlet, 60% OFF | www.ingeniovirtual.com

TPU ترموپلاستیک iko

این فنجان در نگاه اول ساختاری شبیه به قالب ژله ای دارد. ضخامت کمتری دارد و در دو نوع چسبی و غیر چسبی به فروش می رسد. نسخه غیر چسبنده حباب های بیشتری تولید می کند. بنابراین اگر نمی خواهید زیر محافظ گوشی حباب ایجاد شود، بهتر است نسخه چسبدار آن را خریداری کنید. از ویژگی های این نوع شیشه ها این است که سطح آن اصطکاک کمی دارد. به عبارت دیگر نسبت به انگشتان کمی چسبناک ایجاد می کند. این کیف برای کسانی که سطوح صیقلی را دوست دارند خیلی خوب نیست.


اما علاوه بر این، قیمت نسبتا پایین و خواص «خود ترمیمی» شیشه TPU باعث شده است که طرفداران زیادی داشته باشد. خود ترمیم به این معنی است که خراش روی سطح آن ناپدید می شود.

شیشه داغ

اگرچه این نوع شیشه مانند TPU خاصیت خود ترمیم شوندگی ندارد، اما دوام و مقاومت بالایی دارد. شیشه گرم شده در دو مدل «چسب کامل» و «چسب گرد» به فروش می رسد. اگر کناره های گوشی شما خمیده است، می توانید نسخه منحنی آن را دریافت کنید. جنس شیشه و سطح صاف این شیشه وضوح تصویر را افزایش داده و تاثیری بر کیفیت تصویر موبایل ندارد. شیشه سکوریت معمولاً با استاندارد 9H تولید و عرضه می شود. یعنی متحرک و مقاوم است.

بهترین کیف پول گوشی چیست؟

تاکنون انواع شیشه با ویژگی ها و ویژگی های منحصر به فرد در بازار موجود است. شما باید بر اساس نوع گوشی و امکاناتی که در شیشه منتظر آن هستید، انتخاب مورد نظر خود را انجام دهید.


اساساً برخی ویژگی ها وجود دارد که لنز تلفن را به بهترین لنز تبدیل می کند. این شامل:

 

  • شفافیت بالا؛
  • پوشش کامل صفحه گوشی؛
  • یک شی آتشین؛
  • لاغر و نرم بودن؛
  • استاندارد 9 ساعت؛
  • خاصیت ضد ضربه دارد.
  • ضد چرب، اسیدی، باز؛
  • قابل شستشو و استفاده مجدد؛
  • حساسیت لمسی خوب

شیشه گوشی ضد ضربه چیست؟

اگر واقعاً بخواهیم نگاه کنیم، هیچ شیشه ای وجود ندارد که بتواند صددرصد جلوی ضربه را بگیرد و به گوشی آسیب نرساند. عینک های ضد ضربه موجود در بازار می توانند تا حد زیادی ضربه های احتمالی را دفع کنند و در برابر شکستگی مقاوم هستند. شیشه ژل یا TPU نوعی شیشه مقاوم در برابر ضربه است. مکانیسم ضربه این نوع شیشه به این صورت است که در هنگام ضربه قسمت زیادی از انرژی را جذب و حفظ میکند. به این ترتیب تاثیر ضربه بسیار کمتر از بدون عینک خواهد بود.

سر دا پریوسی گلس؟

آیا از خواندن پیام های خصوصی و مطالب در ملاء عام خسته شده اید و نمی خواهید افرادی که در کنار شما نشسته اند به صفحه گوشی شما نگاه کنند؟
برای حل این مشکل شما یک راه حل بسیار ساده دارید و آن تهیه شیشه پریوسی است! این شیشه با انحراف مسیر نور، صفحه گوشی شما را از دید اطرافیان تاریک می کند. به عبارت دیگر، تنها افرادی که مستقیماً به صفحه نمایش گوشی نگاه می کنند می توانند محتویات آن را ببینند و دیگران فقط یک صفحه نمایش تار و مات را مشاهده می کنند.


در ابتدا کار با چنین شیشه ای کمی دشوار است. اما بعد از مدتی به آن عادت می کنید و عادی می شود.

قیمت گلس گوشی موبایل

همانطور که گفتم محافظ های صفحه نمایش در مواد و برندهای مختلف موجود هستند. کیفیت، دوام، شفافیت و تمامی ویژگی های موجود در آینه تلفن بر قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد. هرچه محافظ صفحه نمایش گوشی بهتر باشد و برند شناخته شده تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.


از آنجایی که قیمت های معرفی شده در بازار ارتباطات سیار به دلیل نوسانات نرخ ارز ثابت نیست، بنابراین نمی توان قیمت های فعلی را ثابت اعلام کرد. با این حال عینک های موجود در بازار قیمت چندانی ندارند و می توانید با مبلغ نسبتا کمی یک محافظ صفحه گوشی مناسب و بی نقص تهیه کنید.


ما در بگ کالا شاپ بهترین عینک آفتابی بازار را با بهترین قیمت عرضه می کنیم. کاربران گرامی با استفاده از ابزار جستجوی پیشرفته در سایت ما می توانند محدوده قیمت مورد نظر خود را انتخاب کرده و با توجه به بودجه خود بهترین شیشه را انتخاب کنند.

قاب گوشی بخر

خرید قاب گوشی یکی از سخت ترین کارهایی است که هنگام خرید گوشی موبایل می توانید با آن روبرو شوید. اگر فقط یک بار فرصت خرید دارید بهتر است هر آنچه را که برای فکر کردن به آن نیاز دارید یادداشت کنید و با جستجو در سایت به لیوان های هر لیوان نگاه کنید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید. ما سعی کرده ایم بهترین و متمایزترین عینک را برای رضایت شما عزیزان ارائه کنیم.


پشتیبانی فنی، امکان تحویل فوری، ضمانت بازگشت ۷ روزه، تضمین اصالت کالا و تضمین قیمت خرید از جمله امکاناتی است که در اختیار خریداران محترم قرار می گیرد.
با خرید شیشه مناسب دیگر نگران خراش و ضربه های احتمالی نخواهید بود و می توانید موبایل خود را همه جا همراه خود ببرید.

محافظ صفحه بخرید

محافظ صفحه نمایش گوشی یا شیشه یکی از راه های جلوگیری از ضربه زدن و کشیدن گوشی است. با این حال، شیشه تمام ضربه ها و آسیب ها را از بین نمی برد. بنابراین حتی پس از خرید عینک نیز باید از گوشی خود کاملا محافظت کنید تا عمر آن کم نشود.


فروشگاه با عرضه و فروش محافظ صفحه گوشی از برندهای مختلف با ویژگی ها و خواص متفاوت، در تلاش است تا نیاز مشتریان خود را برآورده سازد. ما در مجموعه خود بهترین محصولات را با تخفیف های بیشتر و بهترین قیمت ها ارائه می دهیم.

جمع بندی

اگر به دنبال بهترین برند محافظ صفحه هستید و به دنبال انواع گلس سامسونگ و آیفون هستید. در خاتمه، نیلکین بهترین برند شیشه برای گوشی موبایل شماست. این مقاله راهنمای خرید شیشه نیلکین برای کاهش نارضایتی شما از خرید طراحی شده است.
 

 

مطالب بیشتر:

مشخصات باتری گلکسی نوت 4 | باتری galaxy note 4

باتری موبایل چیست؟ | ساختار باتری موبایل چگونه است

 

منبع: nbcnews

 

  • ۰۰/۱۱/۱۴
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی