خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

The Most Important Rock Climbing Equipment [2021]

اپراتور کوهنورد باید قبل از استفاده از دستگاه برای اولین بار با عملکرد دستگاه آشنا باشد. باید از ویژگی ها و محدودیت های دستگاه، عملکرد هر اهرم و ماموریت وسایل ایمنی آگاه باشید. علاوه بر اپراتور، توصیه می شود سایر کارگران نیز بدانند که چگونه سبد کوهنوردی را در مواقع اضطراری پایین بیاورند. به کلیه صفحات اطلاعاتی و هشدار دهنده دستگاه climber توجه ویژه داشته باشید.

نگهداری، تعمیر و یا هرگونه تغییر در مونتاژ دستگاه نصب شده (دی وی دی، کابل، تجهیزات بالابر و ماژول های نمونه کار) فقط توسط نیروهای متخصص متعلق به شرکت اجاره کوهنورد انجام می شود. با مشاهده هر گونه ناهنجاری در حین بازرسی روزانه یا در حین استفاده از دستگاه استفاده نکنید. در این صورت دستگاه را از سرویس خارج کرده و بلافاصله خدمات فنی شرکت اجاره Climber را اعلام نمایید.

 

دستورالعمل های ایمنی در برنامه ایمنی و بهداشت شغلی برای کار با کوهنورد را بدانید. هر روز از سایر مشاغلی که ممکن است خطرآفرین باشند (بدون حصار و ...) از عملکرد همزمان سایر مشاغل و وضعیت محیط کار (موانع، یخ، کثیفی و ...) مطلع شوید. دستگاه ایمن کلایمر برای استفاده به عنوان یک سکوی کار طراحی شده است. از دستگاه کلایمر برای دسترسی به سازه ساختمان از روی سکو یا وارد کردن مصالح به داخل ساختمان و یا بالعکس استفاده نکنید.

دستگاه کلایمر

دستگاه های کوهنورد یا سیستم هایی را که ساخته نشده اند به سکوی خود وصل نکنید (دستگاه های بارگیری کوچک، سیستم هایی که می توانند اندازه سکو را افزایش دهند یا به بالای صفحه برسند و غیره). از این پلت فرم به عنوان جرثقیل با تعلیق مواد با استفاده از کابل، طناب یا موارد مشابه استفاده نکنید. هنگام جوشکاری از دستگاه به عنوان اتصال زمین استفاده نکنید. وسایل ایمنی دستگاه را تغییر ندهید، تغییر ندهید یا دور نیاندازید.

 

تماس مستقیم الکتریکی اگر خطوط برق بالای سبد کوهنوردی نزدیک جابجایی سبد کوهنوردی وجود داشته باشد، برنامه ایمنی شغلی باید تأیید کند که اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تماس با لوله ها انجام شده است. کل محیط این سبد کوهنوردی باید توسط پایه، میله وسط و نرده ای به ارتفاع 100 سانتی متر محافظت شود. سطح کار را با درج و غیره بین سکو و هر عنصر دیگری طولانی نکنید. هرگز با استفاده از راهروها، تابلوها یا عناصر مشابه، دو سیستم عامل مستقل را به هم متصل نکنید.

فاصله بین نما و سکو هرگز نباید بیشتر از 30 سانتی متر باشد.

 

دستگاه کلایمر باید دارای دستگاه های تثبیت کننده (غلتک ضربه گیر، باند و ...) باشد که علاوه بر محافظت از نما در برابر ضربه، مانع از چرخش بیش از حد راهروها یا لرزش از روی سکو برای تهیه یا تخلیه مواد خشک، تمیز و آزاد شود. . از اشیا نگهداری کنید محصور کردن محوطه سکوی کار در سطح زمین برای جلوگیری از عبور افراد از زیر آن. اگر نور طبیعی کافی وجود نداشته باشد، اگر نور مصنوعی که دید کافی را در محل کار تضمین کند وجود نداشته باشد، کار متوقف می شود. در شرایط نامساعد جوی (باران، برف و ...) از دستگاه خارج از پروژه استفاده نکنید. به عنوان یک قاعده کلی، زمانی که سرعت باد بالای 50 کیلومتر در ساعت است، از کوهنورد استفاده نکنید.

قیمت Clymer

شرکت فعال کوهنوردی به شما این اطمینان را می دهد که در صورت داشتن هر گونه کار بر روی نمای ساختمان می توانید بدون نگرانی از استفاده از داربست با ایمنی بالا و آرامش خاطر برای کارگران از سیستم سنگ نوردی استفاده کنید. سرکارگر که روی کوهنورد کار می کند، در هزینه های خود صرفه جویی زیادی خواهید کرد. کوهنوردهای ساخت شرکت ما از ایمنی بسیار بالایی برخوردار هستند و باید با اطمینان این موضوع را به اطلاع مشتریان عزیز شرکت برسانیم. در طول فعالیت این شرکت پروژه های بی شماری انجام داده ایم و مشکلی در زمینه استفاده از تجهیزات ساخت شرکت خود و با اتکا به مهندسان و سرپرستان مجرب به امید خدا گزارش نکرده ایم. این شرکت به طور مرتب تجهیزات را از نظر ایمنی بررسی می کند، به ویژه ماشین آلات برگشتی از اجاره به کارخانه به طور کامل بررسی و اجاره مجدد می شوند و در صورت نیاز قطعات مهم تعویض می شوند. هیچ مشکلی در استفاده از کوهنورد وجود ندارد.

خرید یا اجاره کوهنورد

با خرید یا اجاره یک کوهنورد از یک شرکت رسمی کوهنوردی، کوهنورد را مستقیماً از شرکت تولیدی خریداری یا اجاره می کنید، به عبارت دیگر ما واسطه را به طور کامل حذف می کنیم، بنابراین شما می توانید کوهنوردان بیشتری خرید و اجاره کنند.


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در خرید یا اجاره کوهنورد شک داشته باشید و با استعلام هزینه کوهنورد مبالغ متفاوتی دریافت کنید و این سوال به ذهنتان خطور کند که تفاوت قیمت اجاره کوهنوردی چیست؟ climber بین کوهنوردان فردی و کوهنوردان تجاری تفاوت وجود دارد.


در ابتدا توصیه ما به شما این است که پرورش دهندگان را از شرکت های معتبر به خصوص شرکت هایی که عمده فعالیت آنها در زمینه پرورش دهندگان و تخصص در تولید و فروش پرورش دهندگان است خریداری کنید. متأسفانه با گسترش و جایگزینی کوهنوردان به جای سکوها، بسیاری از افراد و شرکت هایی که در زمینه کوهنوردی فعالیت نمی کنند، برای فروش و استخدام کوهنورد تحت فشار قرار می گیرند و حتی اطلاعات کمی در مورد کوهنوردان دارند، فقط کوهنورد را بفروش و اجاره می دهند. و در نهایت می دانند چگونه از کارفرمایان هزینه دریافت کنند و این باعث می شود که بسیاری از موارد ایمنی استفاده از تجهیزات کوهنوردی فراموش شود. دلیل آن زمانی است که شما وسایل کوهنوردی را از یک واسطه یا از شخصی که ندارد خریداری می کنید. متخصص در زمینه کوهنورد و یا عدم استخدام اطلاعات و آموزش های لازم برای استفاده از کوهنورد را به شما ارائه نمی دهد و این می تواند صدمات جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد ضمن اینکه شرکت رسمی و معتبر از ابتدا شما را راهنمایی می کند.خرید و با استخدام کوهنوردان، آنها تا پایان پروژه نیاز شما را برآورده می کنند و از نظر ایمنی در حین حمل و نصب تجهیزات کاشت، تمامی جوانب توسط مهندسین مجرب در نظر گرفته شده و مدیریت خواهد شد.


در پایان به شما یادآوری می کنیم که برای خرید و استخدام کوهنوردان از شرکت های معتبر با کارگاه های مجهز و مجهز تلاش کنید. یادآور می‌شویم کلیه واحدهای استخدام شده از ما پس از تکمیل به کارگاه منتقل می‌شوند. سرویس می شوند و در صورت نیاز قطعات تعویض می شود و هر بار موارد ایمنی توسط مهندسین مجرب شرکت بررسی می شود. برای اجاره.


برای اینکه کار خود را به آرامی و بدون مشکل انجام دهید، باید در انتخاب شرکت Climber device بسیار دقت کنید. متأسفانه برخی از افرادی که به دنبال سودجویی هستند اقدام به فروش کوهنورد یا استخدام کوهنورد می کنند که در مذاکرات خاص متخصص نیستند و فرصت دارند و از ناآگاهی مشتریان و کارفرمایان سوء استفاده می کنند و باید مراقب باشید. مردم بودند. . شرکت سواری دارای مجوز با بیش از 20 سال سابقه در زمینه ارائه رایدر و استخدام سوارکار، خود را در این زمینه به اثبات رسانده و دارای مهندسین مجرب و مجرب در ارائه خدمات برای خرید سوارکار و استخدام سوارکار می باشد. آنها در همه جا مورد نیاز هستند. در کشور عزیزمان اگر کوهنوردی خریدید و کوهنوردی را استخدام کردید، می توانیم در اختیار شما قرار دهیم.

 

مطالب بیشتر:

تعریف آپارتمان چیست؟

  • ۰۰/۱۱/۲۱
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی