خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

Building Maintenance | Sky Climber

وسیله بالابری است که به جای داربست ساخته می شود و از دسترسی به ارتفاعات و مکان هایی که امکان ساخت داربست وجود ندارد استفاده می کند. این دستگاه برای تعمیرات، رنگ آمیزی، سیمان کاری، نماسازی، کامپوزیت و تعویض شیشه برج های بلند مناسب است. Climber به دلیل قیمت ارزان، ایمنی بیش از حد در برابر داربست و استحکام، جایگاه فوق العاده ای در صنعت به دست آورده است. و هر روز سفارش کوهنوردان از داربست بیشتر و بیشتر می شود.

Climber وسیله ای برای بلند کردن وزنه های سنگین است. مناسب برای هر نما که نیاز به ظرفیت بالایی دارد، چه برای ساخت و ساز جدید و چه برای بازسازی. کوهنوردان تهران کلایمر حتی برای کارهای سنگین و پروژه های بزرگتر بهترین هستند. Climber فضای کافی را برای کارگران فراهم می کند تا به راحتی کار خود را انجام دهند. سبد کوهنوردی از 2 تا 6 متر متغیر است و برای محیط کار مناسب است. طول اندازه سبد به راحتی قابل تغییر است. و با دو کوهنورد می توان طول سبد کوهنوردی را چندین متر افزایش داد. در صورت لزوم می توان از این دوقلوها به عنوان دو ماشین مجزا استفاده کرد.

انواع کلایمر بر اساس طرح

طراحی سنگنوردها عمدتاً با در نظر گرفتن انواع و اندازه های مختلف استفاده، نوع کار و عوامل ایمنی انجام می شود. از نقطه نظر طراحی، کوهنوردان را می توان به سه دسته اصلی تقسیم کرد: حمل و نقل انسان، حمل و نقل مواد و تجهیزات، و سکوی عملیاتی. کوهنورد دارای یک سبد مخصوص است که طول آن متفاوت است و اندازه و ظرفیت سبد از دیگر پارامترهای طراحی است. انواع مختلفی از سیستم های ایمنی (ترمز چتر نجات، ترمز کمانی، ترمز تسمه ای) برای جلوگیری از سقوط تجهیزات در مواقع اضطراری در طراحی کوهنورد استفاده می شود. علاوه بر سیستم های ایمنی مختلف که بر عملکرد کابل اصلی دستگاه تأثیر می گذارد، دستگاه از کابل ایمنی مستقل دیگری نیز استفاده می کند که در صورت خرابی سیستم ایمنی، توسط یک سیستم ترمز موازی راه اندازی شده و کل مدار قفل می شود. سایر ویژگی های سیستم ایمنی نصب با افزایش وزن قاب و لوازم جانبی بهبود می یابد و انقباض کابل دنباله باعث افزایش ضریب ایمنی تجهیزات می شود.


در بیشتر مواقع رایزرها به صورت مدولار طراحی و ساخته می شوند، بنابراین بسیاری از قسمت های دستگاه با پیچ و مهره به هم متصل می شوند. نصب و راه اندازی آسان، نصب سریع، مونتاژ و جداسازی آسان از مزیت های اصلی کلایمر نسبت به سایر سیستم های دسترسی، از وضعیت قبلی است. پله نورد بسته به ارتفاع سازه و وزن عملیاتی در دو دسته برقی و دستی تولید می شود که به این معنی است که دستگاه را می توان هم به صورت دستی و هم به کمک موتور الکتریکی جابجا کرد. سرعت حرکت و راندمان کار در مقایسه با نوع برقی عمدتاً در ساخت و سازهای کم ارتفاع استفاده می شود.

تفاوت کلایمر

تفاوت اصلی آسانسور و آسانسور مورد استفاده در خانه در محل نصب موتور وینچ است. ، سیم بکسل در سطل بالابر جمع می شود در حالی که کوهنوردان موتور را در سطل قرار می دهند. از نظر حرکت، کوهنوردان به دو گروه با حرکت عمودی و حرکت جانبی عمودی تقسیم می شوند. در حرکت عمودی قاب کوهنوردی، پایه های دستگاه در بالای ساختمان قرار می گیرد و با کابل بکسل به موتور باد داخل سبد متصل می شود و دستگاه را در جهت عمودی حرکت می دهد (این نوع عمدتا در ایران استفاده می شود. )


در نوع دیگر ریل ها با حرکت روی زمین قرار می گیرند و برای اتصال آن ها به بدنه سازه از مهار استفاده می شود و دستگاه در امتداد این سیم ها حرکت می کند، بنابراین این نوع نسبت به نوع کابلی محافظت بهتری دارد.

Alpinist

تفاوت کلایمرهای حرکتی عمودی - جانبی با فقط کلایمرهای حرکتی عمودی در ریلی است که بر روی ساختمان قرار می گیرد و امکان حرکت جانبی را فراهم می کند و بسته به نیاز می توان از طرح دستی یا برقی نیز در جانبی استفاده کرد.

در پایان

در این مقاله سعی می کنیم به سوالات Rising People پاسخ دهیم و نحوه استفاده از این ابزار را بیاموزیم. تمام ساختمان های بلند برای حفظ دید، تصحیح و پوشش محیطی به دستگاه های بالابر نیاز دارند. همچنین در اکثر پروژه ها، کوهنوردان بهترین گزینه بر روی داربست های گران قیمت هستند. شما می توانید انواع پروموشن ها را از یک شرکت معتبر عمران دیتام خریداری یا اجاره کنید و از این طریق قیمت خود را کاهش دهید. برای استفاده حداکثری از ابزار، با همکاران ما در اورژانس تماس بگیرید و کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

 

مطالب بیشتر:

بازسازی ساختمان چیست؟ | بازسازی خانه

  • ۰۰/۱۱/۲۲
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی