خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

موتورولا Moto G73 یک گوشی میان‌رده با قیمتی مقرون‌به‌صرفه است که در سال 2023 معرفی شد. این گوشی از مشخصات فنی قابل‌توجهی برخوردار است و می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربرانی باشد که به دنبال یک گوشی باکیفیت و خوش‌قیمت هستند. در ادامه با وبلاگ خبر چین همراه باشید.

طراحی

Moto G73 از طراحی مدرن و جذابی برخوردار است. بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده است و در چهار رنگ مشکی، آبی، سفید و زرد عرضه می‌شود. قاب پشتی گوشی دارای بافتی شبیه به چرم است که به آن ظاهری زیبا و خوش‌دست می‌دهد.

در قاب جلویی گوشی، یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080x2400 پیکسل قرار گرفته است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر کمی ضخیم هستند، اما در مجموع کیفیت ساخت گوشی قابل قبول است.

سخت‌افزار

Moto G73 از تراشه MediaTek Dimensity 930 بهره می‌برد. این تراشه یک پردازنده هشت هسته‌ای است که عملکردی روان و سریع را برای گوشی فراهم می‌کند. همچنین، این گوشی دارای 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

Moto G73 از نظر نرم‌افزاری از اندروید 13 بهره می‌برد. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با رابط کاربری My UX موتورولا عرضه می‌شود که یک رابط کاربری ساده و کاربردی است.

دوربین

Moto G73 در پنل پشتی خود از سه دوربین بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است و دو دوربین دیگر نیز دارای سنسورهای 8 مگاپیکسلی (لنز فوق عریض) و 2 مگاپیکسلی (لنز ماکرو) هستند. دوربین سلفی این گوشی نیز دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است.

کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین‌های Moto G73 در نور روز بسیار خوب است. تصاویر دارای جزئیات کافی و رنگ‌های طبیعی هستند. همچنین، دوربین گوشی در ثبت تصاویر پرتره نیز عملکرد خوبی دارد.

باتری

Moto G73 از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. این باتری می‌تواند با یک بار شارژ، یک روز کامل را دوام بیاورد. همچنین، Moto G73 از فناوری شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند.

جمع‌بندی

Moto G73 یک گوشی میان‌رده باکیفیت است که می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربرانی باشد که به دنبال یک گوشی خوش‌قیمت با عملکردی روان و دوربینی باکیفیت هستند. این گوشی از مشخصات فنی قابل‌توجهی برخوردار است و طراحی مدرن و جذابی دارد. همچنین، Moto G73 دارای یک باتری با ظرفیت بالا است که می‌تواند یک روز کامل را دوام بیاورد.

نقاط قوت

  • عملکرد روان
  • دوربین باکیفیت
  • طراحی مدرن
  • باتری با ظرفیت بالا

نقاط ضعف

  • حاشیه‌های اطراف نمایشگر کمی ضخیم هستند
  • دوربین سلفی عملکرد چندان خوبی در نور کم ندارد

جمع‌بندی نهایی

Moto G73 یک گوشی میان‌رده باکیفیت است که با توجه به قیمت آن، ارزش خرید بالایی دارد. این گوشی از مشخصات فنی قابل‌توجهی برخوردار است و می‌تواند نیازهای اکثر کاربران را برآورده کند.

 

مطالب مرتبط:

بررسی گوشی تلفن همراه

چگونه اکانت اینستاگرام را برگردانیم؟همراه با ربات بازگردانی پیج

 

منبع: storeboard

  • ۰۲/۱۰/۰۴
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی