خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

آیا بازیابی اکانت اینستاگرام سخت است؟ خیر، با دانستن راه حل های زیر به راحتی می توان صفحه اینستاگرام را بازگرداند. ربات بازگردانی صفحه اینستاگرام چیست؟ ممکن است رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده باشید. در این شرایط بسیاری از افراد ناامید شده و ترجیح می دهند یک حساب کاربری جدید ایجاد کنند. اما ترجیح من این است که اینستاگرام قدیمی خود را نصب کنم. اگر سوالات زیر شما را آزار می دهد این دستورالعمل را بخوانید تا اکانت اینستاگرام را تا انتها برگردانید. در ادامه با وبلاگ خبر چین همراه باشید.

  • چگونه اکانت اینستاگرام را برگردانیم؟
  • آیا امکان بازگشت اکانت اینستاگرام وجود دارد؟

طبیعی است که حساب اینستاگرام ما در معرض فعالیت های مشکوک یا هک قرار گیرد. می دانیم که هیچکس دوست ندارد این حادثه تلخ را تجربه کند، اما نگران نباشید. زیرا در این مقاله راه هایی را به شما آموزش داده ایم که به شما کمک می کند تا اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید.

همچنین اگر اکانتی دارید که غیرفعال کرده اید، می توانید با نکاتی برای بازگرداندن صفحه غیرفعال شده اینستاگرام، آن را دوباره فعال کنید. در این مقاله از سایت همکاری فروش دایان با این آموزش "بازگرداندن صفحه اینستاگرام غیرفعال شده" همراه ما باشید. در پایان این مقاله می توانید اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید. چندین راه حل اصلی برای بازگشت صفحه اینستا وجود دارد که در زیر می خواهیم در مورد هر یک از آنها صحبت کنیم. پس این مقاله را تا انتها با دقت بخوانید.

چگونه اکانت اینستاگرام را برگردانیم؟

راه های زیادی برای بازیابی اکانت اینستاگرام یا «بازگرداندن اکانت اینستاگرام» وجود دارد. تماس با پشتیبانی اینستاگرام یکی از ترفندها است. اما بسیار سخت و چالش برانگیز است. می توانید با استفاده از شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود حساب کاربری خود را بازیابی کنید، اما بازیابی رمز عبور از طریق برنامه یا وب سایت اینستاگرام نیز راه حل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجزیه و تحلیل صفحه اینستاگرام و همچنین قوانین اینستاگرام، بهترین منبع وب سایت معتبر Diane Affiliate است. در این منبع می توانید بهترین اطلاعات را در مورد روش های مختلف کسب درآمد در فضای مجازی و سیاست های آن مطالعه کنید و برای راه اندازی و رشد کسب و کار خود ایده بگیرید. اما در ادامه راه حل های بازگردانی اکانت اینستاگرام را به شما خواهیم گفت. اما به طور کلی راه حل های زیر برای بازگرداندن صفحه اینستا وجود دارد:

  • بازیابی صفحه اینستاگرام با کمک ایمیل
  • با استفاده از شماره تلفن صفحه اینستا را برگردانید
  • بازیابی اکانت اینستاگرام با استفاده از نام کاربری

ربات بازیابی صفحه اینستاگرام

روباتی به نام ربات بازگردانی صفحه اینستاگرام وجود دارد که می توانید از آن برای بازگردانی صفحه اینستاگرام خود استفاده کنید. ممکن است صفحه شما به دلایل زیر در دسترس نباشد:

در صورت عدم رعایت کپی رایت و استفاده غیرقانونی از مطالب صفحات دیگر
ارسال نظرات بیش از حد و دنبال کردن بیش از 70 نفر در یک روز
داشتن رفتارهای اسپم مانند تعداد لایک ها و کامنت های زیاد، استفاده از هشتگ های مشابه در چندین پست
جذابیت اینستاگرام
یکی از راه حل هایی که می توانید برای بازگرداندن صفحه اینستاگرام خود در نظر بگیرید، ارسال ایمیل درخواست تجدیدنظر در اینستاگرام است. در چند خط باید مشکل خود را به طور کامل توضیح دهید و اگر می دانید دلیل از دست رفتن صفحه خود را به آنها بگویید. اگر دلیل را نمی دانید، می توانید دلیل را در ایمیل تجدید نظر اینستاگرام بپرسید.

بازیابی اکانت حذف شده اینستاگرام با لینک مستقیم
باید بدانید که اگر به اشتباه یا عمدا اکانت اینستاگرام خود را حذف کرده باشید، نمی توانید آن را بازیابی کنید. اما اگر به طور موقت آن را غیرفعال کرده اید، می توانید آن را بازیابی کنید.

بازگرداندن اکانت حذف شده اینستاگرام با لینک مستقیم به صورت زیر انجام می شود:

راه حل اول:

ابتدا باید اپلیکیشن اینستاگرام (لینک) را نصب کنید.
اگر از قبل یک حساب کاربری اینستاگرام دارید، کافیست وارد حساب کاربری خود شوید.
متاسفانه اینستاگرام در مورد فعال سازی مجدد حساب های کاربری کمی آزاردهنده است، اما باید صبور باشید و اطلاعات درخواستی را با دقت وارد کنید.
همچنین توجه داشته باشید که فقط یک بار در هفته می توانید اکانت غیرفعال خود را فعال کنید.
راه حل دوم:

اگر با راه حل اول نتوانستید حساب کاربری خود را از طریق لاگین عادی بازیابی کنید، از راه حل دوم استفاده کنید. راه حل دوم به شما می گوید رمز عبور خود را بازنشانی کنید.

سایت بازگردانی صفحه اینستاگرام
سایت بازگردانی صفحه اینستاگرام قوانین سختگیرانه ای دارد و اگر اکانت اینستاگرام قوانین و شرایط آن را زیر پا بگذارد، امکان حذف دائمی آن افزایش می یابد. اگر اکانت شما به اشتباه غیرفعال شده است، می توانید با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود و پیروی از دستورالعمل های اینستا درخواست تجدید نظر کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام هک شده را بازیابی کنیم؟
چگونه اکانت اینستاگرام هک شده را بازیابی کنیم؟
در این قسمت نحوه برگرداندن صفحه غیرفعال شده اینستاگرام را به شما آموزش می دهیم و "بازیابی اکانت اینستاگرام" را مشاهده خواهید کرد. اکنون که با نحوه بازیابی اکانت اینستاگرام خود آشنا شدید، زمان آن فرا رسیده است که نحوه بازیابی صفحه اینستاگرام هک شده را یاد بگیرید. دو راه وجود دارد که به ما می گوید اکانت اینستاگرام ما هک شده است یا شخصی سعی در سرقت آن داشته است:

• ایمیلی با عنوان درخواست تغییر رمز دریافت کردید!

زمانی که ایمیلی با این محتوا دریافت می‌کنید، اما شما شخصی که رمز عبور را تغییر داده‌اید، نبودید، باید در اسرع وقت روی لینک موجود کلیک کنید و وضعیت را به اینستاگرام گزارش دهید، سپس رمز عبور را تغییر دهید. اگر شخص آدرس ایمیل مرتبط با حساب شما را تغییر داده است، می توانید از آن اعلان برای تغییر آدرس ایمیل استفاده کنید.

• متوجه فعالیت مشکوکی در حساب خود شدید!

اگر می‌بینید داستان‌ها یا پست‌هایی در حسابتان ظاهر می‌شوند که روی آن‌ها ضربه نزده‌اید، باید فوراً رمز عبور خود را تغییر دهید. همچنین اگر از دستگاه دیگری وارد اکانت اینستاگرام خود شده اید، از سیستم خارج شوید و اگر برنامه ای دارید که به اینستاگرام متصل است و از امنیت آن مطمئن نیستید، آن را لغو کنید!

اگر به دنبال سایر نکات مرتبط با این اپلیکیشن مانند حذف بلاک اینستاگرام یا ترفندهای اینستاگرام هستید، Diane Affiliate را فراموش نکنید!

حال بیایید ببینیم برای "رفع مشکل هک اینستاگرام" چه کاری باید انجام دهیم. در این حالت یکی از این دو اتفاق می افتد:

• هکر فقط رمز عبور را تغییر می دهد!

اگر پسورد اکانت شما دیگر کار نمی کند، مراحل تنظیم رمز عبور جدید را در قسمت لاگین اینستاگرام دنبال کنید و با کمک کد امنیتی ارسال شده به ایمیل یا شماره تلفن خود دوباره وارد شوید و رمز عبور را تغییر دهید.

• تغییر رمز عبور و شماره تماس توسط هکر!

اگر حساب شما قفل شده است و کد بازیابی رمز عبور دریافت نمی کنید، احتمالاً شماره تماس شما تغییر کرده است. در این صورت باید حساب کاربری خود را با دستورالعمل های ویژه این اپلیکیشن به اینستاگرام گزارش دهید. اینستاگرام ممکن است از شما بخواهد که هویت خود را قبل از بازگردانی صفحه خود تأیید کنید و حتی ممکن است از شما بخواهد که یک عکس سلفی بگیرید!

 

منبع: شهر سخت افزار

  • ۰۱/۱۲/۲۸
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی