خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برای خرید بلیط هواپیما مشهد-شیراز در سامانه خرید اینترنتی بلیط راهی آسان دارید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما مشهد شیراز را دارید فقط باید پرواز، مبدا، مقصد، تاریخ بازگشت، تعداد مسافران، کلاس پروازی را جستجو کنید و اگر می خواهید با ایرلاین خاصی پرواز کنید، ایرلاین مناسب خود را انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک کنید تا به صفحه پروازها هدایت شوید. در صفحه پروازهای مشهد شیراز تمامی پروازها را در تاریخ مورد نیاز مشاهده خواهید کرد. در سمت راست این صفحه لیستی از فیلترهای مورد نیاز شما وجود دارد که با اعمال آنها می توانید بلیط لحظه آخری مشهد شیراز و بلیط چارتر مشهد شیراز را با بهترین قیمت تهیه کنید. همچنین در سیستم فیلتر می توانید تعداد توقف، خطوط هوایی، فرودگاه، ساعت حرکت، زمان فرود، زمان انتظار و قیمت را انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی های عالی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، اطلاعات مربوط به تغییرات نرخ پرواز است. برای استفاده از این بخش کافیست ایمیل خود را ثبت کنید تا تغییرات قیمت در پروازها به شما اطلاع دهیم.

  • ۰
  • ۰

خرید کولر گازی اسپلیت امروزه به یکی از ملزومات بسیاری از خانواده ها تبدیل شده است. مخصوصاً کسانی که از گرمای تابستان اذیت می شوند اسپلیت می خرند که مزیت های زیادی نسبت به سایر کولرهای گازی یا کولرهای آبی دارد. البته با مطالعه راهنمای خرید کولر گازی اسپلیت نیز می توانید به بسیاری از مزایای این نوع کولر گازی و تفاوت آن ها با سایر انواع کولر گازی پی ببرید.

  • ۰
  • ۰

اصفهان شهر بزرگی است که هر منطقه ای مانند کلانشهرهای دیگر از بافت خاصی برخوردار است. برای مثال اگر به دنبال خرید خانه قدیمی در این شهر هستید، محله های شخصی در اصفهان هستند که تعداد زیادی از این نوع خانه ها را در خود جای داده اند. خرید و فروش آپارتمان در اصفهان نیازمند دانستن نکاتی است که می تواند در این راه به شما کمک کند. اما با توجه به رشد صنعت ساختمان در کشور، شهر اصفهان گسترش یافته و از ویلاها و آپارتمان های زیادی تشکیل شده است. برخی از این خانه‌ها نوساز و مجلل هستند و برخی دیگر ساخت و ساز قدیمی‌تری دارند. البته به دلیل بافت تاریخی و محدودیت های موجود اکثر آپارتمان های اصفهان از نوع دوم هستند. ناگفته نماند که در تمامی محله های این شهر مانند محله جلفا هم خانه های ویلایی و هم مجتمع های آپارتمانی می توان یافت.

  • ۰
  • ۰

تهویه مطبوع به یک ویژگی رایج در بسیاری از خانه های ما تبدیل شده است. اما یکی از مشکلاتی که در استفاده از کولر گازی با آن مواجه هستیم، مصرف بیش از حد برق است. راه هایی برای افزایش این استفاده وجود دارد. در این مقاله نکاتی را ارائه می دهیم که می تواند با ردیابی هزینه های برق به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند.