خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی

۳ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مرکز مجاز تعمیرات تعمیرگاه نمایندگی ال جی در اهواز در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی ال جی اعم از یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، مایکروفر، مایکروفر، خورشیدی می باشد. سدها و دستگاه های تهویه مطبوع با سال ها سابقه درخشان. زندگی این روزها بدون استفاده از وسایل برقی و گازی امکان پذیر نیست. برند بودن دستگاه تاثیری در روند کار دستگاه و تعمیرات تجهیزات ندارد. اما برندهایی مانند ال جی هستند که از به روزترین و پیشرفته ترین فناوری ها در ساخت استفاده می کنند. برای تعمیر لوازم خانگی ال جی در اهواز باید از تعمیرکاران مجرب کمک بگیرید. تعمیرات لوازم خانگی ال جی را نباید به هیچکس سپرد و یکی از مطمئن ترین مکان هایی که با کادری مجرب تعمیرات را انجام می دهد، تعمیرگاه مجاز ال جی در اهواز می باشد. این مرکز دارای ویژگی های زیر می باشد. در ادامه با وبلاگ خبر چین همراه باشید.

  • ۰
  • ۰

RAM یا حافظه موقت که مخفف Random Access Memory است به معنای حافظه با دسترسی تصادفی است. این یک حافظه با سرعت بسیار بالا است که امکان انتقال و آدرس دهی بسیار سریع را برای پردازنده های کامپیوتر فراهم می کند. در واقع وظیفه این قطعه ذخیره داده هایی است که کامپیوتر در حال حاضر در حال پردازش آنهاست در ادامه با وبلاگ خبر چین همراه باشید.

  • ۰
  • ۰

Опубликован первый рендер складного смартфона Oppo Find N2 Flip.

شواهد در مورد امکان گوشی تاشو Oppo Find N2 Flip هر روز بیشتر می شود. انتظار می‌رود این گوشی بالقوه همراه با گوشی OPPO Find N2 در رویداد INNO Day 2022 در اواخر دسامبر 2022 (اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه 1401) عرضه شود.