خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

Опубликован первый рендер складного смартфона Oppo Find N2 Flip.

شواهد در مورد امکان گوشی تاشو Oppo Find N2 Flip هر روز بیشتر می شود. انتظار می‌رود این گوشی بالقوه همراه با گوشی OPPO Find N2 در رویداد INNO Day 2022 در اواخر دسامبر 2022 (اواخر دسامبر یا اوایل ژانویه 1401) عرضه شود.

به گفته GSMArena، Oppo Find N2 Flip دو روز پیش در یک ویدیوی فاش شده از تلفن تاشو که در یک قاب محافظ ضخیم قرار گرفته بود، مشاهده شد. اکنون زمان آن رسیده است که به لطف رندرهای این گوشی به طراحی دقیق تری نگاه کنیم.

طبق اخبار غیررسمی و شایعات پیرامون این گوشی، انتظار می‌رود Oppo Find N2 Flip دارای یک صفحه نمایش تاشو 6.8 اینچی با یک سوراخ پانچ در بالا باشد که دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی و نرخ رفرش 120 هرتز است. همچنین نمایشگر خارجی 26.3 اینچی در کنار دوربین های اصلی خودنمایی می کند. از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که این گوشی به تراشه Dimensity 9000 Plus و باتری نسبتا بزرگ 4300 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی مجهز شود.

همچنین انتظار می رود دوربین های اصلی Oppo Find N2 Flip از یک دوربین 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با سنسور IMX355 سونی تشکیل شود. البته برخی منابع می گویند که دوربین 50 مگاپیکسلی در مدل دیگری با سنسور IM890 سونی روانه بازار خواهد شد. در کل فرم فاکتور این گوشی شباهت زیادی به سری گوشی های گلکسی زد فلیپ دارد. علاوه بر این، شایعاتی مبنی بر فروش این گوشی در بازارهای جهانی و خارج از چین به گوش می رسد.

نظر شما در مورد کاربران زومیت در مورد گوشی تاشو Oppo Find N2 Flip چیست؟

  • ۰۱/۰۹/۱۲
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی