خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

یکی از دغدغه های اکثر ما هنگام خرید گوشی جدید، دسترسی به اطلاعات و داده های گوشی قبلی است. زمانی که می‌خواهید گوشی خود را تغییر دهید، مهم است که مطمئن شوید عکس‌های مخاطبین و فایل‌های دیگر به درستی به گوشی جدید منتقل شده‌اند. همچنین به طور کلی هدف ما این است که انتقال واتس اپ به گوشی جدید به خوبی انجام شود. اگر به تازگی یک گوشی جدید تهیه کرده اید و به این فکر می کنید که چگونه اطلاعات واتس اپ خود را از طریق ترفندهای جالب واتس اپ منتقل و بازیابی کنید، ما را تا پایان این مقاله دنبال کنید. در اینجا، ما بهترین روش هایی را جمع آوری کرده ایم که به شما کمک می کند چت های واتس اپ را از آیفون به اندروید منتقل کنید. در ادامه با وبلاگ خبر چین همراه باشید.

نحوه انتقال چت واتس اپ از آیفون به اندروید

متأسفانه، واتس اپ رسما هیچ روشی برای انتقال آسان داده ها از یک دستگاه به دستگاه دیگر ارائه نکرده است، مگر اینکه هر دو دستگاه از یک پلت فرم استفاده کنند. با این حال، این ویژگی منحصر به واتس اپ نیست و اکثر برنامه های پیام رسانی فوری چت های واتس اپ را مستقیماً از آیفون به اندروید منتقل نمی کنند. البته باید اضافه کنیم که این قانون برای انتقال چت واتس اپ از اندروید به آیفون نیز صادق است.

دلیل اصلی ناتوانی واتس اپ در انتقال داده های چت بین سیستم عامل های مختلف، تفاوت در نحوه پشتیبان گیری iOS و اندروید است. واتس‌اپ در اندروید از Google Drive برای پشتیبان‌گیری از اطلاعات خود استفاده می‌کند، در حالی که iOS از iCloud برای پشتیبان‌گیری از داده‌ها استفاده می‌کند. این امر همگام سازی داده های WhatsApp را در اندروید و iOS غیرممکن می کند. با این حال، نگران نباشید، ما بهترین راه های انتقال چت های واتس اپ از آیفون به اندروید را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

روش اول انتقال چت های واتساپ از آیفون به اندروید با iCarphone Transfer

یکی از راه های ساده برای انتقال واتس اپ به گوشی اندرویدی جدید استفاده از برنامه iCareFone Transfer است. این برنامه به شما امکان انتقال واتس اپ از آیفون به اندروید را در یک مرحله می دهد. رابط کاربری آن طراحی زیبا و ساده ای دارد و تمامی گوشی های آیفون و اندروید از آن پشتیبانی می کنند. برای استفاده از آن در مرحله اول، iCareFone Transfer را دانلود و بر روی کامپیوتر نصب کنید و گوشی آیفون و اندروید خود را به سیستم خود متصل کنید.

مرحله دوم بر روی گزینه "انتقال" کلیک کنید تا فرآیند انتقال آغاز شود. در این مرحله، نرم افزار در حال پشتیبان گیری از اطلاعات واتس اپ شما در دستگاه مبدا است. در مرحله سوم باید اکانت واتس اپ را تایید کنید. برای این کار شماره تلفن و کد کشور خود را در قسمت مشخص شده وارد کرده و روی گزینه Verify کلیک کنید. پس از تایید اکانت در مرحله آخر، نرم افزار به طور خودکار داده هایی را تولید می کند که قابل بازیابی در دستگاه مورد نظر شما هستند. پس از تولید داده ها باید چند دقیقه صبر کنید تا داده ها به دستگاه مورد نظر شما منتقل شود. البته، iCareFone علاوه بر امکان انتقال چت های واتس اپ از آیفون به اندروید، چند ویژگی دیگر نیز به شما ارائه می دهد، از جمله بک آپ رایگان چت واتس اپ iOS، بازیابی نسخه پشتیبان از آیفون یا اندروید واتس اپ، انتقال آیفون به آیفون واتس اپ بدون iCloud، انتقال چت واتس اپ از اندروید. به آیفون

روش دوم انتقال پیام های واتس اپ از ایفون به اندروید با چت ایمیل

یکی دیگر از راه های انتقال چت واتس اپ از آیفون به اندروید، استفاده از چت ایمیل است. با این روش که در ادامه به طور کامل به شما آموزش خواهیم داد، به راحتی می توانید اطلاعات واتس اپ خود را به دستگاه اندرویدی خود انتقال دهید، اما نمی توانید آن را در واتس اپ در دستگاه جدید خود باز کنید. برای انجام این روش در مرحله اول، تنظیمات واتس اپ را از آیفون خود باز کنید، روی گزینه «تنظیمات چت» ضربه بزنید و سپس از لیست نمایش داده شده گزینه «چت ایمیل» را انتخاب کنید.

در مرحله دوم قسمتی از تاریخچه واتس اپ را که می خواهید انتقال دهید انتخاب کنید. در این مرحله پنجره ای ظاهر می شود که در آن نوشته شده است “Attaching Media will produce a email message بزرگتر” در اینجا شما با توجه به نیاز خود یکی از دو گزینه “Without Media” و “Attach Media” را انتخاب می کنید. در مرحله بعد باید ایمیل خود را در محل مشخص شده وارد کرده و روی "ارسال" کلیک کنید. اکنون ایمیل خود را در تلفن جدید خود باز کنید، چت های قدیمی خود را خواهید دید. اما در نظر داشته باشید که در این روش نمی توانید داده های قبلی واتس اپ را با اپلیکیشن واتس اپ اندروید سینک کنید و فقط از طریق ایمیل خود می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

روش سوم، پشتیبان گیری از WhatsApp

راه حل سومی که می توانید برای انتقال چت های واتس اپ از آیفون به اندروید انجام دهید، پشتیبان گیری از واتس اپ است. به این ترتیب می توانید از طریق یک نسخه پشتیبان به چت های قبلی خود دسترسی داشته باشید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که از پیام های WhatsApp خود در تلفن قدیمی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. برای این کار تنظیمات واتس اپ را در آیفون خود باز کنید، در صفحه باز شده گزینه Chats Backup را انتخاب کنید، اکنون می توانید آخرین نسخه پشتیبان را مشاهده کنید، همچنین می توانید به صورت دستی روی "Back UP Now" کلیک کنید. از پیام های WhatsApp خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

پس از انجام این کار، برنامه WhatsApp را در آیفون حذف کنید. اکنون واتس اپ را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و شماره تلفن خود را در گوشی جدید ثبت کنید. در این مرحله پنجره ای باز می شود که به شما اطلاع می دهد «پیام پشتیبان پیدا شد»، اکنون روی گزینه «بازیابی» کلیک کنید. انتقال چت واتس اپ از آیفون به اندروید شما انجام شده است. از آنجایی که یکی از مشکلات اکثر کاربران واتس اپ از دست دادن اطلاعات آنهاست. در اینجا اضافه کنیم که اگر برخی از اطلاعات مهم واتس اپ خود را از دست داده اید و از آن ها بک آپ تهیه نکرده اید، قبل از انجام روش های بالا، با بازگردانی چت های واتس اپ، اطلاعات خود را بازیابی کنید.

روش چهارم انتقال چت واتساپ از آیفون به اندروید با WazzapMigrator

WazzapMigrator یک ابزار انتقال داده است که به کاربران امکان می دهد تاریخچه WhatsApp (متن ها و تصاویر) را از آیفون به اندروید منتقل کنند. توجه داشته باشید که واتس اپ نسخه جدیدی (2.18.260) را منتشر کرده است که از بازیابی از پشتیبان محلی پشتیبانی نمی کند، بنابراین اگر می خواهید از این روش استفاده کنید، باید از نسخه قدیمی (2.18.248) واتس اپ در گوشی اندرویدی خود استفاده کنید.

برای انتقال چت های واتساپ از آیفون به اندروید، ابتدا با استفاده از iTunes از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. iTunes را اجرا کنید و آیفون را وصل کنید. سپس به "Summary" رفته و روی "Back Now" کلیک کنید. در مرحله دوم باید iBackup Viewer را از wizzapmigrator.com دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. حالا iBackup Viewer را اجرا کرده و iPhone را انتخاب کنید. دستگاه iOS را انتخاب کنید و روی «Raw Files» که در سمت راست پایین منو قرار دارد کلیک کنید. در صفحه ای که باز می شود، روی حالت «نمای رایگان» ضربه بزنید.

اکنون "AppDomainGroup group.net.whatsapp.WhatsApp.shared" را پیدا کنید. سپس گزینه “ChatStorage.sqlite” را انتخاب کرده و سپس بر روی “Export” کلیک کنید. در صورت نیاز به انتقال فایل های ضمیمه، در این قسمت می توانید به پوشه واتس اپ رفته و «Media» را پیدا کرده و انتقال دهید. حالا گوشی اندروید را به کامپیوتر وصل کنید. پوشه "Media" و فایل "ChatStorage.sqlite" را به پوشه "دانلود" گوشی اندروید خود بکشید.

در مرحله بعد باید واتس اپ را از گوشی اندروید خود حذف کنید و اپلیکیشن Wazzap Migrator را از پلی استور دانلود کنید. برنامه را اجرا کنید تا "ChatStorage.sqlite" را در تلفن خود اسکن و شناسایی کنید. پس از اتمام اسکن، گزینه "Play" را انتخاب کنید. در مرحله آخر باید اپلیکیشن واتس اپ را مجددا بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و گزینه “restore from backup” را انتخاب کنید.

اخرین حرف

در روش های بالا سعی کردیم با استفاده از ترفندهای جالب واتس اپ روش های انتقال چت واتس اپ از اندروید به آیفون را بررسی کنیم. در بین چهار روش توضیح داده شده، روش اول و استفاده از iCareFone Transfer ساده ترین روش است، زیرا در سه روش دیگر ممکن است تعداد مراحلی که باید طی کنید کار را کمی پیچیده کند. با این حال، بهترین روش، روشی است که برای شما امکان پذیر است.

 

منبع: mobiletrans.wondershare

  • ۰۱/۱۲/۰۲
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی