خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

Cotton Candy Flower Crown | Fabulous Flowers and Gifts

همانطور که حتما می دانید تاج گل معمولا برای مراسم افتتاحیه، همایش، ترحیم و حتی تاج گل عروس و داماد خریداری می شود که با توجه به نوع بزرگ و خاص این سفارش امروزه طرفداران زیادی و افراد زیادی دارد. آنها تصمیم می گیرند با توجه به برنامه یا مراسم پیش رو با کمک یک تاج گل مناسب در آن حلقه و مجلس تبدیل به فردی منحصر به فرد شوند.
پس اگر به هر دلیلی قصد خرید یک تاج گل مناسب و زیبا را دارید این مطلب را از دست ندهید!

انواع تاج گل

اکلیل ها معمولا بر اساس نوع مراسم استفاده شده و همچنین با توجه به طرح و شکلشان دسته بندی می شوند. بنابراین، انواع تاج گل بر اساس آیین استفاده عبارتند از:

  • تاج گل افتتاحیه
  •  تاج گل ترحیم
  •  تاج گل تمام شد
  • تاج گل تسلیت
  • تاج گل سر عروس

همچنین انواع تاج گل بر اساس طبقات و طرح آنها به شرح زیر است:

  • تاج گل یک طبقه
  • تاج گل دو طبقه
  • تاج گل سه طبقه
  • تاج گل فانتزی
  • تاج گل شطرنجی

چه گل هایی برای تاج گل مناسب هستند؟

شاید اولین چیزی که برای خرید تاج گل انتخاب کنید، انتخاب گل مناسب باشد. در واقع در هنگام خرید تاج گل ابتدا باید به این نکته توجه کنید که آیا تاج گل برای مراسم ختم یا عروسی سفارش داده شده است یا اگر قصد خرید تاج گل عروس را دارید، بهتر است از انواع گل هایی استفاده کنید که مقاومت بالایی دارند. . گل هایی که ماندگاری بالایی دارند دیرتر پژمرده می شوند و ظاهر خود را دیرتر از دست می دهند. این موضوع برای تاج گل عروس اهمیت ویژه ای دارد، زیرا خرید تاج گل مناسب می تواند شما را در طول مراسم بدرخشد و زیبایی شما را دو چندان کند.


البته توجه داشته باشید که اگر قصد خرید تاج گل برای مراسم افتتاحیه را دارید، بهتر است تاج گل هایی را انتخاب کنید که حداقل در مراسم افتتاحیه تازه و شاداب بمانند و اعتبار شما را حفظ کنند. همچنین نوع گل در خرید یک تاج گل مناسب بسیار مهم است، زیرا به عنوان مثال گلهایی مانند گلایل، شبگرد و آنتوریوم معمولاً برای مراسم ترحیم و عزاداری هستند و ممکن است برای مراسم افتتاحیه چندان جالب به نظر نرسند. در مقابل از انواع گل میخک، ژربرا، آستریا، گل صد تومانی و ... برای مراسم شادی، افتتاحیه و ... استفاده می شود.

رنگ گل های تاج گل

همانطور که احتمالا می دانید رنگ ها حالت درونی بدن شما را نشان می دهند و زمانی که قصد خرید یک تاج گل مناسب را دارید، انتخاب رنگ مناسب برای گل ها یکی از هیجان انگیزترین قسمت های این خرید است. توجه داشته باشید که رنگ ها از نظر روانی معانی مختلفی دارند و شما باید بسته به نوع مراسمی که به آن دعوت شده اید یا در آن شرکت می کنید، گل هایی با رنگ مناسب انتخاب کنید. البته در مورد تاج عروس ذکر این نکته ضروری است که رنگ گل تاج عروس باید با رنگ لباس، لاک ناخن، کیف دستی، دسته گل یا سایر اکسسوری ها هماهنگ باشد تا بتوانید زیبا به نظر برسید. خلق کنید و چشم همه را به خود جلب کنید.


اگرچه از گذشته تا به امروز اغلب از گل های سفید و زرد برای تاج گل ترحیم استفاده می شده است، اما امروزه انواع تاج گل با گل های رنگارنگ و زیبا نیز برای مراسم مختلف سفارش داده می شود. البته توجه داشته باشید که اگر قصد خرید تاج گل برای مراسم افتتاحیه را دارید، قطعا در انتخاب رنگ گل ها بازتر هستید، اما اگر می خواهید گل های رنگی را برای مراسم ترحیم انتخاب کنید، بهتر است آن ها را با هم ترکیب کنید. رنگ خنثی به اندازه رنگ سفید. مثلاً اگر متوفی جوان است و می خواهید در تاج گل ترحیم از گل های نارنجی استفاده کنید، بهتر است حداکثر 20 درصد گل ها نارنجی باشد و بقیه را از بین گل های سفید انتخاب کنید.
اما برای خرید تاج گل مناسب مراسم افتتاحیه دست شما بازتر است و به راحتی می توانید بین قرمز، صورتی، زرد، بنفش، نارنجی، هلویی، آبی و ... یکی را انتخاب کنید.

زمان مناسب برای سفارش تاج گل

همانطور که اشاره کردیم تاج گل ها باید ماندگاری بالایی داشته باشند تا تازگی و طراوت خود را حفظ کنند، اما توجه داشته باشید که اکلیل ها نیز مانند هر گل دیگری در نهایت پژمرده شده و ظاهر خود را از دست می دهند، بنابراین انتخاب، سفارش و خرید تاج گل توسط شما باید قبل از مراسم باشد. برای این منظور ما به شما انواع خرید اینترنتی تاج گل را پیشنهاد می کنیم. خرید اینترنتی تاج گل، به شما این امکان را می دهد تا در صورت تمایل، تاج گل را با خود همراه داشته باشید، با خرید آنلاین به راحتی از خانه تنها با چند کلیک، تاج گل مناسب خود را سفارش دهید و در چند ساعت قبل از رفتن به مراسم درب منزل تحویل بگیرید. حتی می توانید محل تحویل را درب محل مراسم انتخاب کنید تا برای جابجایی آن دچار مشکل نشوید.

اندازه مناسب تاج گل

اگرچه اندازه تاج گل بسته به نوع آن متفاوت است و به عنوان مثال تاج گل های چند طبقه معمولاً 2 تا 3 متر هستند، اما شاید بهترین گزینه برای اکثر مراسم از خاکسپاری تا مراسم افتتاحیه، تاج گل باشد. حداکثر ارتفاع 1 متر و 80 سانتی متر است. در واقع هنگام خرید تاج گل دقت کنید که تاج گلی بخرید که با قد شما همخوانی داشته باشد و وزن زیاد آن باعث حرکت شما نشود.

 

مطالب مرتبط: میز ناهار خوری راحت

  • ۰۱/۰۲/۱۸
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی