خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

بینی یکی از مهمترین اجزای صورت است که نقش بسزایی در زیبایی افراد دارد. در برخی موارد اصلاح ظاهر بینی چنان تفاوتی در چهره فرد ایجاد می کند که گویی تازه متولد شده و ظاهر جدیدی به خود گرفته است.

از این رو متقاضیان تمایل زیادی برای انجام این عمل زیبایی نشان می دهند. البته در کنار استقبال پرشور مردم از جراحی بینی نباید از هزینه های آن نیز غافل شد. هزینه جراحی بینی یکی از فاکتورهای مهم افراد در انتخاب جراح متخصص می باشد. به طوری که اکثر متقاضیان جراحی بینی به دنبال جراحان مجرب اما ارزان قیمت هستند. در ادامه با خبر چین همراه باشید.

نکته مهم در مورد هزینه جراحی بینی این است که برای به دست آوردن نتایج عالی باید هزینه کمی پرداخت کنید. به طوری که باید تا حدودی پس انداز را کنار بگذارید و به دنبال جراحان ماهر باشید. اگر شما هم به دنبال جراحان حرفه ای با دستمزد مناسب هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا عوامل موثر در تعیین قیمت جراحی بینی را معرفی کنیم.

عوامل موثر در تعیین هزینه جراحی بینی

عوامل موثر زیادی در تعیین قیمت نهایی جراحی بینی نقش دارند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. افرادی که قصد انجام عمل بینی را دارند که باعث زیبایی و سلامت آنها نیز میشود باید قبل از انجام این کار با پزشک مشورت کنند. در این جلسه پزشک با بررسی شکل بینی و مشکلات ساختاری احتمالی هزینه ها را برآورد کرده و رقم نهایی را به شما می گوید.

آزمایشات قبل از جراحی بینی

قبل از انجام جراحی بینی، پزشک آزمایشاتی را برای ارزیابی سلامت جسمانی شما تجویز می کند. در این آزمایشات پزشک متوجه مشکلاتی در ساختار بینی می شود. به طوری که مشکلات تنفسی و انحرافات داخلی به طور دقیق تجزیه و تحلیل شود. همچنین یکی از آزمایشات مربوط به تشخیص مشکلات زمینه ای مانند هموفیلی است که ممکن است در حین بیهوشی مشکلات جدی ایجاد کند.

به طور کلی تمامی این تست ها هزینه جداگانه ای روی دست شما دارند که باید آن را پرداخت کنید. اگر جراحی بینی با هدف رفع عیوب مانند شکستگی یا انحراف باشد، شامل بیمه درمانی می شود.

دستمزد جراح

بخش قابل توجهی از هزینه عمل بینی با دستمزد پزشک متخصص انجام می شود. این هزینه بستگی به تجربه جراح و محبوبیت آن در جامعه دارد. مطمئناً جراحانی که تجربه طولانی تری دارند نسبت به سایر رقبا دستمزد بیشتری دریافت می کنند. البته این سابقه باید با رزومه قوی از طرف آنها همراه باشد. به طوری که نمونه کارهای قبلی باید آنقدر با کیفیت باشد که رتبه جراح را در بین جراحان عمومی بالا ببرد.

توصیه می شود در انتخاب جراح مناسب به فاکتور هزینه توجه نکنید. هر چه کمتر پرداخت کنید، نتیجه بدتری خواهید گرفت. فراموش نکنید که بینی جزء مهمی از صورت شماست و هر نقصی در آن زیبایی شما را از بین می برد.

توجه داشته باشید که هزینه عملیات ترمیمی و پیوند غضروف (در صورت نیاز) جداگانه محاسبه خواهد شد. شایان ذکر است که هزینه جراحی ترمیمی ممکن است بیشتر از عمل اولیه باشد، زیرا در عمل ترمیمی ممکن است میزان تغییرات بیشتر از قبل باشد. از طرفی دقت عمل اعمال تغییرات در بافت های حساس بینی که قبلا زیر تیغه جراحی قرار گرفته اند بسیار بیشتر خواهد بود.

  • ۰۱/۰۶/۰۸
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی