خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

برخی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت گزارش هایی در مورد مشکلات اسکرول در سری پیکسل 7 منتشر کرده اند. در ادامه با وبلاگ خبرچین همراه باشید.

سری پیکسل 7 به تازگی منتشر شده است. اما متاسفانه در ابتدا مشکلاتی را برای خریداران خود ایجاد کرده است. صاحبان این دستگاه گزارش هایی از تجربه ناامید کننده خود در هنگام پیمایش دستگاه را در اینترنت منتشر کرده اند.

به گزارش PhoneArena، برخی از کاربران Reddit گزارش داده اند که پیمایش در سری پیکسل 7 برای برخی دردسرساز شده است. گاهی اوقات به نظر می رسد که صفحه نمایش بیش از حد دلخواه حرکت می کند و گاهی اوقات اصلاً حرکت نمی کند.

یکی از کاربران Reddit نوشت:

با قرار دادن پیکسل 6 پرو و ​​پیکسل 7 پرو در کنار هم، به این نتیجه رسیدیم که پیمایش در پیکسل 6 پرو بسیار نرم تر و پایدارتر است.

اسکرول کردن روی پیکسل 7 پرو در مقایسه با S20 پلاس ناخوشایند و ناپایدار است. این خیلی عجیب است. صفحه را لمس می کنم تا آن را جابجا کنم. اما وسط راه ایستاده است. شاید هر 10 بار دستگاه به درستی روی صفحه حرکت می کند... فکر می کردم تنها من این مشکل را دارم.

او اضافه می کند که با فعال کردن حالت محافظ صفحه، همه چیز بدتر می شود و غیرفعال کردن نرخ به روز رسانی 120 هرتز تفاوتی ایجاد نمی کند.

در حالی که بیشتر شکایات مربوط به پیمایش در پیکسل 7 پرو بود، برخی از کاربران پیکسل 7 نیز این مشکل را داشتند. برخی ادعا کرده اند که با نصب به روز رسانی جدید، باگ دستگاه برطرف شده است. اما برخی دیگر می گویند حتی پس از انجام این کار باز هم با مشکلاتی مواجه هستند. در همین حال، یکی دیگر از کاربران Reddit در مورد تجربه خود نوشت:

پیمایش در منوی برنامه ها و تنظیمات بسیار روان و راحت است. اما وقتی در توییتر یا ردیت هستم، با مشکل مواجه می شوم. به نظر می رسد برخی از برنامه ها هنوز بهینه نشده اند یا مشکل مشابهی وجود دارد.

یکی از کاربران گفت که غیرفعال کردن Smooth Display به بهبود پیمایش پیکسل 7 کمک کرد. برای انجام این کار، باید به Settings > Display بروید و Smooth Display را خاموش کنید. کاربران پیکسل 7 امیدوارند که گوگل مشکل اسکرول را با به روز رسانی نرم افزاری برطرف کند.

پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو گوگل از نسل دوم تراشه اختصاصی تنسور استفاده می کنند و قیمت آنها نسبت به نسل قبل تغییری نکرده است. بدین ترتیب پیکسل 7 با قیمت پایه 599 دلار و پیکسل 7 پرو با قیمت پایه 899 دلار در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

  • ۰۱/۰۷/۲۴
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی