خبر چین

اخبار روز دنیا

خبر چین

اخبار روز دنیا

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

GizChina Greece on Twitter: "#Redmi #K60: το πρώτο κινητό της #Xiaomi ...

پست Redmi در Weibo نشان می دهد که Redmi K60 Pro دارای صفحه نمایش 2K با پشتیبانی از HDR10 Plus خواهد بود. در ادامه با وبلاگ خبر چین همراه باشید.

گوشی های سری ردمی K60 به زودی به عنوان نسل بعدی پرچمداران ردمی معرفی خواهند شد. انتظار داریم این خانواده شامل مدل های استاندارد، پرو و پرو پلاس باشد. علاوه بر این، این برند نسخه Speed Edition Redmi Note 12 Pro را تایید کرده است. از طرفی مشخصات صفحه نمایش Redmi K60 Pro قبل از رونمایی به صورت رسمی فاش شده است.

مشخصات کامل نمایشگر گوشی هوشمند Redmi K60 Pro در حساب کاربری Redmi Weibo فاش شده است. طبق پست این شرکت، گوشی مذکور از صفحه نمایش QuadHD (رزولوشن 2K) استفاده می کند و از رنگ های 12 بیتی پشتیبانی می کند، به این معنی که می تواند 68.7 میلیارد سایه مختلف را نمایش دهد. پنل این گوشی از محدوده رنگی Display P3 نیز پشتیبانی می کند.

طبق گفته Gizmochina، صفحه نمایش Redmi K60 Pro از کنترل نور 1920 هرتز PWM استفاده می کند. این صفحه نمایش همچنین گواهینامه نور آبی کم را در سطح سخت افزار ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های صفحه نمایش این گوشی می توان به گواهینامه Dolby Vision و HDR10 Plus و همچنین تراکم پیکسلی 526 پیکسل اشاره کرد. با توجه به این مشخصات به نظر می رسد Redmi K60 Pro از نمایشگری بسیار باکیفیت بهره خواهد برد.

احتمالا ردمی تا قبل از پایان سال 2022 مشخصات گوشی های سری K60 را اعلام خواهد کرد

از دیگر ویژگی های مورد انتظار Redmi K60 Pro می توان به رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 اشاره کرد.این احتمال وجود دارد که این دستگاه به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX890 سونی مجهز شود. طبق گزارش های قبلی، این گوشی از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 استفاده خواهد کرد. گفته می شود این دستگاه به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع سیمی 67 واتی و شارژ سریع بی سیم 30 واتی پشتیبانی می کند.

  • ۰۱/۱۰/۰۳
  • خبر چین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی